dinsdag 20 maart 2018

For you...


Een kaartje voor bij een zakje paaseitjes. Afgelopen weekend zijn we gaan eten bij vrienden, en zoiets doet het altijd goed.

Gisteren mocht ik met Ellen mee naar Amsterdam, nog voor mijn verjaardag...4 maanden en 25 dagen geleden, zoals ze uitgerekend had. Wat gezellig, op mijn autostoel lag al een cadeautje met een mooi kaartje, ik voelde me alweer helemaal jarig!
We hebben eerst heerlijk gegeten en daarna zijn we naar de uitzending van “De wereld draait door” geweest. Echt een belevenis en ontzettend gaaf om dat allemaal eens in het echt mee te maken. Enne...we waren op tv!
Een topuitje dus, echt genieten, zo’n ‘verlengde’ verjaardag, dank je wel Ellen!

Zo direct ga ik wéér naar Amsterdam, naar het Rijksmuseum met een paar klassen, leuk! En vanavond gaan Lot en ik naar “Draw your journal”, van Karlijn van de Wier. We hebben al een serie lessen gevolgd, en nu komen er nog drie. Ook al tof!!
Wens jullie ook een gezellige dag!



16 opmerkingen:

  1. Lief kaartje, maakt het lekkere kadootje dubbel leuk!
    Drukke maar toffe week! Voor mij de eerste en enige werkdag deze week, vanavond weer richting Zuid-Holland voor een klein weekje ontspannen...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof kaartje!
    Ja, tot zo, gaan we weer samen (met een heleboel anderen) op excursie: leuk!!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk kaartje, instant goed humeur.... veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met presentje !
    Heb gisteren gekeken, maar jullie niet gezien.
    Eigenlijk niet zo gek , ik "ken" jullie alleen van een klein fotootje !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha Mariken, wat geniet jij van alles wat op je pad komt, ik kan daar zo van mee genieten, dat deed ik ook altijd. En zoo leuk om te lezen. Wat een supergaaf kaartje heb je weer gemaakt met die paaseitjes, wat leuk om zo te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha Mariken, wat geniet jij van alles wat op je pad komt, ik kan daar zo van mee genieten, dat deed ik ook altijd. En zoo leuk om te lezen. Wat een supergaaf kaartje heb je weer gemaakt met die paaseitjes, wat leuk om zo te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief cadeautje zo in combinatie met die leuke kaart Mariken. Mooie achtergrond heb je ook gemaakt voor die lieve vriendjes. Zo te lezen maak je een hoop gezellige dingen mee, altijd leuk :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lekker, gezellig cadeautje is dit! Kaartje is ook helemaal leuk. Jij hebt het maar druk de laatste dagen, druk met leuke dingen. Das nooit zo erg ;-) Was gaaf hè, gisteren?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mariken,
    je kaartje is een schatje! Lief bij die eitjes, inderdaad.
    En ik kijk nooit naar DWDD, maar ik zei tegen Peter: ik ga veen kijken of ik Mariken en Ellen zie. Toen ik de tv aanzette zag ik Het Lagerhuis. Ik dacht: is dit nu een item van DWDD. Maar nee, dus ik zette hem weer uit. Keek op het blog van Ellen, of ik me niet in de datum vergiste, maar nee. Dus tv weer aan. EN ja wel, daar zaten jullie!! Zo gaaf!
    Deze avond zal ook wel weer erg leuk zijn!!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad Mariken.....jij hebt het druk met leuke dingen doen.....gaaf hoor!
    Dit kaartje staat heel gezellig bij de paaseitjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief kaartje, zeg! Jouw week zit vol leuke uitjes, zo te lezen. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk dit kaartje bij die lekkere opaaseitjes Mariken...helemaal in stijl zo...
    en heerlijke uitjes heb je allemaal gehad...dat was zeker weer genieten...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aah, wat een schattig kaartje. Leuke uitjes. Ga zeker uitzending gemist even bekijken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dit lieve paaspakketje in deze frisse kleurtjes, daar krijgt iedereen instant lentegevoel van! Ik zal al op het blog van Ellen dat jullie op TV waren. Helaas gemist (Nicole-spuit-elf loopt altijd een beetje achter de feiten aan vrees ik). Je hebt in ieder geval een paar leuke dagen achter de rug, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een cuties op dit kaartje. En alweer zo’n mooie achtergrond. Tof kaartje! Je bent lekker druk met leuke dingen, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief kaartje. Het maakt een schitterend cadeautje zo.

    BeantwoordenVerwijderen