zondag 21 januari 2018

Winter Scrap Swap 4, #2

 Hey, goeiemorgen!

Tijd voor de tweede Winter Scrap Swap van Ellen en mij, met de leuke stempelset van Concord & 9th. Deze set zit vol met vormen, en daar kun je toffe dingen mee bouwen.
De opdracht is: gebruik strepen op je kaart. Van de strepen heb ik een kleurige taart gemaakt, met roze kaarsjes. Het vrolijke meisje komt uit een set van Waffle Flowers ( dat mag...). De roze-paarse achtergrond is gemaakt met Distress-oxide en wat bespetterd met water, ik hou van vlekjes.

Expres heb ik een keer voor deze kleuren gekozen. Ik merk dat ik in mijn blauw-groen-turquoise fase zit, die moet weer eens even doorbroken worden. Hebben jullie dat ook weleens??

Nu, op naar het blog van Ellen, ik ben erg benieuwd wat ze met deze opdracht gedaan heeft.
Fijne zondag en dank voor je bezoekje hier! X


15 opmerkingen:


  1. Erg leuk en vrolijk kaartje ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Bruin & Blauw}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een vrolijkheid ook hier...leuk die vrolijke felle kleurtjes.
    Fijne zondag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, soms moet je eens wisselen. Ik blijf ook liefst in de blauwtinten 'hangen'. Deze kaart is zeer goed gelukt en leuke kleurtjes bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk, goed bedacht om een feestelijke taart te maken van de streepjes! Fijne dag, groetjes aan Hans!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super idee om met de strepen een taart te maken! Blauw en groen gaan mij niet snel vervelen dus ik had er nog niet echt op gelet :)
    Maar dit zijn ook wel heel mooie kleuren, prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook jij hebt gekozen voor vrolijke strepen en de ‘oh happy day’ tekst. Wat een gezellige, feestelijke taart is het geworden! Kwam natuurlijk door al die jarige kinderen van jou dat je nog helemaal in de taartensfeer zat ;-) En ja hoor, dat meisje mag erbij. Leuk. Fijne P&P-dag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk vrolijk dit kaartje!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe leuk om een taart te maken met de streepjes! Heel origineel!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb mijn hele leven al met een voorliefde voor wit. Je zou mij ook Bleke Bet kunnen noemen... En net als jij hou ik ook van alle blauwtinten. Het zijn echt mijn favoriete kleuren. Maar rose/oranje/geel en zelfs rood doen het op gezette tijden ook goed bij mij:) Ja ja het wordt nog eens wat. Jouw kaartje is weer super; altijd hartstikke leuk om te zien wat jij allemaal maakt. Wow!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben normaal niet dol op vlekken maar bij jou op je kaart vind ik ze prachtig ;-) Slim om een taart te bouwen van je strepen. Het dansende poppetje en de vrolijke kleuren maken het helemaal feestelijk. Ik heb weer genoten van jullie swap-post!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HIhihi.... ik denk zo dat jullie elkaar elke keer ook weer heel erg verrassen!! Zo leuk om mee te mogen genieten. Ook jouw kaartje is erg leuk! En ja ik herken wel dat je een periode naar de zelfde kleurtjes grijpt. En je bent zelf de enige die dat kan doorbreken.
    Goede werkweek!

    BeantwoordenVerwijderen