maandag 8 januari 2018

Winter Scrap Swap 4, #1

Goeiemorgen!

Winter...dus ook tijd voor de Winter Scrap Swap van Ellen en mij. En kijk hieronder eens wat ik verwend ben, met mooie Concord & 9th 'Bits and Pieces' stempels en dies, gezellige kleuren cardstock, een Pritt glue roller non permanent (vergeten op de foto), en een pakje witte kaarten en envelopppen, heel gaaf allemaal.
De eerste opdracht is: er moeten hexagons op je kaart komen. Ik heb heerlijk gestempeld en gepuzzeld, en dit kaartje gemaakt, met de mooie tekst: Love you to pieces. En aan wie kan ik dit kaartje nu beter geven dan aan mijn eigen Hans. Hij was er blij mee...

Ik ga nu eerst eens bij Ellen kijken wat ze verzonnen heeft voor deze eerste opdracht. Kijk je even mee?


Voor velen vandaag weer een start om te gaan werken (in ieder geval voor degen die in het onderwijs werkzaam zijn). Succes en morgen mag ik ook weer!
Fijne dag, en gezellig dat je hier bent langs geweest.


14 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart, mooi pakket heeft ellen samengesteld, daar zullen we nog leuke dingen van te zien krijgen.

    Fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is een heel tof swappakketje! Mooie kaart met de zeshoekjes!
    straks eens kijken wat Ellen maakte!
    Fijne start weer straks!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw puzzel voor Hans is prachtig! Uiteraard was er geen betere bestemming voor dit kaartje met deze tekst. En ik zie zo maar één sequin! Vast geïnspireerd door Stella ;-) Geniet lekker nog van deze vrije maandag. Ik zit al aangekleed aan het ontbijt. Tot morgen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat tekstje is zo leuk, past perfect bij de stukjes hexagon, enig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk swap-pakket en mooie kaart! Werk ze weer :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent zeker goed verwend met zo'n mooi pakket. Daar zul je weer veel mooie kaarten mee maken. Je hexagon kaart is mooi met de verschillende stempeltjes en de mooie kleuren.
    Heerlijk he zo'n vrije maandag. Is voor mij altijd zo'n lekkere rommeldag. Beetje knutselen, huis aan de kant en verder doen waar je zin in hebt terwijl je weet dat anderen weer aan het werk zijn. Maar ook lekker om morgen weer te beginnen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig , gaaf pakket !!!!!
    Succes met werken !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap verwent met dit mooie pakket. Je heb er weer wat leuks mee gedaan. Geniet nog even van je vrije dag. Succes morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk pakket, net zo leuk als je kaart! Succes op je werk :)

    Groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje, de hexagons zijn tof, geweldige kleurtjes en lieve tekst!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat moet dat toch steeds leuk zijn voor jullie, een pakketje samenstellen òf krijgen! Dit is ook weer zo leuk! En je eerste kaartje ermee is gelijk al een klapper ;-) Werk ze morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Mariken, wat komen de hexagons toch mooi uit. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Concord and 9th is echt een heel gaaf merk; wat een prachtig swap pakket! En dit kaartje is natuurlijk helemaal perfect voor Hans; ik vind de kleurencombi ook erg gaaf!
    Hoe beviel de eerste dag? Ik ben morgen roostervrij :)
    XX

    BeantwoordenVerwijderen