dinsdag 16 januari 2018

A little something for you


Vandaag is het de uitgerekende datum, Maaike en Chris verwachten hun tweede kindje, dus onze tweede kleindochter. Maar alles is nog rustig, dus waarschijnlijk zal ze wel wat langer rondlopen, net als bij Brittje. Meestal gaat Hans wel één keer per week een kop koffie drinken bij de dames. Voor vandaag heb ik een lekkere pot versgemaakte soep klaarstaan en een kaartje met een zakje rozijntjes voor Britt, een beetje verwennen dat mag wel. En nu duimen dat nummertje twee snel komt...


13 opmerkingen:

  1. Heey Mariken,

    een heel leuk kaartje is het geworden!!! lief beertje ook (moet ook nog steeds iets met deze stempelset doen)

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben jij toch altijd attent, Mariken. Een lekkere pot soep (die misschien de weeën een beetje wil helpen) en een schattig kaartje voor Britt.
    Ik noem het borstonderzoek ook altijd tietenpletten, maar wilde het 'netjes' houden op mijn blog☺☺
    Fijne dinsdag.
    xxx Margreet

















    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aiii Margreet, had ik toch mijn mond moeten houden...niet netjes😜

      Verwijderen
  3. Spannend! Mooi kaartje bij de lekkernijen!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend allemaal zeg, Leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog steeds rustig bij Chris en Maaike? De dag is nog niet om ;-) Je hebt de dames weer verwend vandaag. Soep en rozijntjes, hoe lekker is dat? Kaartje is lekker vrolijk met al die gekleurde strepen. En het beertje, gewoon cute natuurlijk! Liefs vanuit het Amphia xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje, nu wordt het wachten. Spannend hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat spannend!! Kan ook nog wel een week duren natuurlijk, maar als de uitgerekende datum daar is dan is iedereen extra alert! Je kaartje is snoepig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieverd! Gisteren bezorgde ik mijn mama ook een potje soep. Het zijn van die kleine dingen die veel betekenen.
    Wat spannend nummer 2 op komst. Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel lief, dit kleine kaartje met het schattige beertje. Leuk met de vrolijke streepjes en hartjes! Het wordt wel spannend nu :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat spannend hè die laatste dagen! je kaartje voor Britt is super schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is zo schattig; en volgens mij is het wachten al voorbij:)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen