dinsdag 29 juni 2021

Summer Scrap Swap 8, #1

 
Goeiemorgen!
 
Yess, tijd voor een nieuwe Summer Srap Swap! Ellen en ik gaan ons 8ste jaar in, en nog steeds met veel plezier. Het zoeken van passende materialen en een tof pakketje maken is zo leuk, om te geven en om te krijgen. Ik ben aan de beurt, en heb onderstaande spullen bij elkaar gesprokkeld. Wat van Carabelle Studio en Darkroom Door, hele fijne merken.

 
De eerste opdracht is; gebruik de stempelset "Tournicoti" van Azoline. Voor die bloemen viel ik als een baksteen... Twee kaartjes en een tag gemaakt, op de achtergrond heb ik het stencil gebruikt.

 

Nu ga ik naar Ellen, hopelijk valt het pakket in de smaak. Zeker weten dat ze iets moois heeft gemaakt... 

                                                                            Fijne dag!!



 


2 opmerkingen:

  1. Jawel, ik had helemaal gelijk! Lekker veel kleur bij jou. Ik wist het ;-) Wat een mooi pakket om jaargang 8 mee van start te gaan. Superleuke spullen en bij jou een prachtig resultaat. Love al die vrolijkheid bij jou en love onze swap xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekkere kleuren bij elkaar. Daar word je super vrolijk van!
    Mooi pakket is het ook. Prachtige stencil... En wat leuk dat jullie het al zo lang volhouden. Nu naar Ellen. Zou het Cas zijn??

    BeantwoordenVerwijderen