vrijdag 11 juni 2021

Cas on Friday #207 FLOWERS


Goeiemorgen,

Vandaag hebben we een nieuwe challenge bij Cas on Friday!

De opdracht is: FLOWERS. IK hou ervan, in het echt en op kaarten.Dit is mijn favoriete bloem, ik gebruik 'm zo graag. Van Rubber Dance, ingekleurd met ecoline brushpennen. Ook mijn geliefde kleuren, roze, oranje en een beetje geel.

Wie doet er mee? Voor leuke voorbeelden en inspiratie ben je welkom op ons blog. Ik ben benieuwd naar jullie lievelingsbloemen.

Alvast een zonnig en gezellig weekend en dankjewel voor je bezoekje!


 

4 opmerkingen:

  1. WOW absolutely stunning, I love your card.

    Hugs
    Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor.
    De achtergrond past heel mooi bij de bloem.
    Het is "strak/modern",
    De kleuren zijn helemaal van de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! De mijne is klaar, komt binnenkort op jullie challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe even een CAS-rondje. Zo gaaf van kleur dit kaartje! Roze en oranje, love it! En een toffe bloem natuurlijk. Helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen