dinsdag 30 maart 2021

Spring Scrap Swap 7, #1

 Goeiemorgen! 

Ellen en ik zijn  er weer, met een hele lente-achtige Spring Scrap Swap! Tulpen... yesss, ik hou ervan!

Kijk hieronder maar eens hoe ik ben verwend  met dit geweldige pakket! Stempels van Carabelle Studio (met tulpen van Birgit Koopsen...zo gaaf), een achtergrondstempel, een stencil, Leuke getypte tekstjes, inpakmaterialen, echt super. Daar gaan we dus in het voorjaar mee aan de slag.

 

De eerste opdracht is: maak een kaart met een tulp in de hoofdrol. Bij mij zijn het twee geworden, en al je goed kijkt, zie je op mijn print ook nog afdrukjes van tulpen. Beetje gesmokkeld dus! Van de restjes heb ik een kleurrijke tag gemaakt, en de kleine details van de stempel ingeschilderd en opgeplakt. Tekstje op de kaartjes en tag, en ready.

Ik ga nu naar Ellen, eens kijken wat ze gemaakt heeft met deze mooie spullen! Fijne dag en dank je voor je bezoekje hier!

 



4 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er geweldig uit! Echt lente!!! Tof ook dat je tulpen op de achtergrond ziet. Het lijkt wel een bloembollenveld ;-) Geniet van het prachtige lenteweer. Dat is er speciaal vanwege onze swap xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kleurrijke kaarten en label!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is ook weer echt tulpentijd, een stukje lente voor in huis. Je pakket is super en je maakte er weer prachtige kaartjes (en tag!) van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor in deze felle kleurtjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen