woensdag 17 maart 2021

Mix & Match #50

 

Hey, hallo! 

Mix & Match maart...en ik zag dat dit onze 50ste is!! Dat zijn er ook al heel wat! Als ik voor mezelf spreek, ik vind het nog steeds erg leuk om 1x in de maand zoiets samen te doen. 

Vandaag laten EllenIngeSan en ik weer iets zien met dezelfde kleurencombi. Ellen heeft 'm uitgezocht, geel, groentinten en wat turquoise, echte voorjaarskleuren. Een kleurenpalet waar ik van hou! Vogeltjes, bloemen en kleuren die passen bij de lente.

Natuurlijk ben ik benieuwd wat de andere Mix&Matchers gemaakt hebben, ik ga gauw een kijkje nemen! 

                              Fijne dag!


 

6 opmerkingen:

  1. Proficiat met jullie M&M-jubileum en de kleuren spatten van mijn schermpje af, super leuke vogels!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dit zijn zeker voorjaarskleuren, ik hou er ook van.
    Wat een mooie creaties heb jij weer gemaakt.
    Mooi dat de vogel's de blikvanger zijn.
    Ze lijken op elkaar maar los van elkaar ook mooi.
    Ik ben benieuwd naar de rest, ik ga even neuzen daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met jullie 50e mix & match! Wat leuk dat jullie dit al zo lang doen. Je lentekleuren knallen van deze kaartjes af, echt helemaal Mariken.. prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke kleurtjes, erg mooi!
    En de 50e M&M al, wat tof... al zoveel gave creaties voorbij zien komen, hou vol :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, 50ste keer leuk !!!
    Prachtige kaarten !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mariken, de 50e al! Wat leuk om even bij stil te staan.
    Je kaartjes zijn heel gaaf en die kleuren zijn geweldig bij elkaar! Compliment voor Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen