zondag 1 september 2019

A little dream...

Hallo!

Vanaf 1 september mag ik me aansluiten bij het geweldige Rubberdance DT-team. Geen verrassing dat ik helemaal verslingerd ben aan deze gave stempels. Dus ik was echt blij toen Susanne Rose me vroeg om DT-member te worden.

Dit is mijn eerste officiële post op het blog van Rubberdance. Iedere maand is er een kleureninspiratie, zie het plaatje hieronder. Maar ook mag je meedoen zonder deze kleuren te gebruiken, anything goes. De bedoeling is dan om je creatie te plaatsen in de facebookgroep  Rubber Dance Stamping Lounge. Leuk om me te doen, toch?

Fijne zondag! Mariken xx

https://www.facebook.com/groups/311557542913461/


16 opmerkingen:

  1. Een echte aanwinst voor het team. Kijk maar naar deze super toffe kaartjes! Echt mooi gedaan.
    Veel plezier in het dt team, en ik haal zeker inspiratie uit je creaties!
    Fijne zondag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk is deze geworden
    veel succes et je dt schap ! top
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je gevraagd bent om DT-er te worden, je laat gelijk twee super vrolijke kaartjes zien. Veel plezier in het DT-team!!

    groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit verdiend, je team plaats, je maakt echt mooie dingen!!
    Zo ook deze, en er helemaal gemaakt in je herkenbare stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je plekje in het designteam. Je eerste kaartjes zijn alvast top. Een heel leuke manier om die kleurtjes te gebruiken!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous Mariken de Steenhuijsen Piters, je hebt echt twee prachtige kaarten gemaakt! Wat een binnenkomer bij het DT van Rubberdance 💗🧡💚

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartjes voor je eerste bijdrage als DT-lid bij Rubberdance! Toffe kleurtjes: logisch dat je ze gebruikt hebt. Succes met werken weer, deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het verbaast me niets dat je in het DT team gevraagd bent. Een echte aanwinst en 2 prachtige binnenkomertjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een eer en geheel terecht volgens mij, gefeliciteerd echt heel leuk voor je! Je labels zijn dan ook weer beauty's, inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw zeg, je lievelings stempelmerk en dan ook nog in het DT! Gefeliciteerd! Je voorbeelden zijn geweldig! Prachtige kleruen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supergaaf en echt iets voor jou, je bent daar helemaal op je plek! Gefeliciteerd!! Mooi zijn je labels!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je plekje in het DT. Zo leuk om te doen. Je voorbeeldjes zijn erg mooi. Prima inspiratie voor iedereen die mee gaat doen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartstikke tof, proficiat! En dat DT-schap is wel aan jou besteed, je maakt zulke gave, kleurrijke creaties met de stempels. Deze zijn ook weer erg tof!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk voor je, proficiat! En een prachtige binnenkomer in dit DT, ze zullen vast heel blij met je zijn. Ik hoop dat je je creaties ook lekker blijft bloggen gezien ik niet zoveel op FB kom.

    BeantwoordenVerwijderen