vrijdag 30 augustus 2019

Summer Scrap Swap #2


Door allerlei omstandigheden zijn Ellen en ik wat verlaat met onze SSS#2. Maar...we gaan een inhaalslag maken, dus aanstaande dinsdag staat #3 op het programma. Geeft niets, want ik ben wèg van dit pakket en de hele gave stempels. Het 'knutselweer' is ook wat beter nu. Met die warmte komt er weinig uit mijn handen. Ieder voordeel heeft zijn nadeel.

De uitdaging voor vandaag is: gebruik het washi-tape. Er zat een heel tof pakketje in van Jane Davenport met verschillende strookjes tape. Moeilijk kiezen! Er zijn er gelukkig nog een aantal over. Hebben jullie dat ook dat je het zo mooi vindt dat je het eigenlijk niet wil gebruiken? Prima, met zo'n opdracht kom ik er niet onder uit!

Ik ga bij Ellen kijken, wat zou ze gemaakt hebben? Altijd heel leuk om te bekijken!
Alvast een fijn weekend! Ik ga zo even naar de Knots in Den Bosch, gezellig!



13 opmerkingen:

  1. Wauw! Super mooi weer. De kleuren zijn echt heel tof bij elkaar.
    Leuke opdracht.
    Veel plezier op de knots en ook eet smakelijk vanavond, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn je kaartjes leuk!! Ik heb bij sommige spullen ook bet gevoel dat het zonde is als ik het gebruik..... daarom heb ik ook zoveel denk ik ;-) Leuk, naar de knots, ik was er gisteren met mijn moeder! Maar er is nog genoeg te koop hoor, haha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kleuren, die stippen op de achtergrond zijn echte eye catchers!
    Door de z/w bloemen komt de kleurige achtergrond nog beter uit. Twee hele mooie scraplings!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat jullie nog steeds swappen, mooie tags zijn het! Ik zag ze al eerder op IG en FB. Hier ook erg weinig hobbyen, ben sowieso bezig met heel andere zaken zoals een woonkamer uitruimen voor een nieuwe vloer. Na dertig jaar mag die weleens vervangen worden, maar wat een operatie is het eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerds zijn het weer deze kaartjes, heerlijk in die vrolijke kleuren! Hopelijk heb je een gezellige dag gehad vandaag!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve kaartjes! Dat blauw in de achtergrond vind ik prachtig, en de washi is zo een mooi detail. Ik vergeet het vaak te gebruiken, dan is zo een challenge natuurlijk perfect. Ik was ook op de Knots vandaag maar heb je helaas gemist. We waren ook al om twee uur naar huis, misschien dat jij er pas later was.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer Nicole, had je graag gezien. Ik was er om 10 uur, en om half 12 weer thuis. Was ff alleen, dat gaat vlot. Vond het niet heel spectaculair, maar altijd wel gewoon leuk! Xx

      Verwijderen
  7. Heel leuk, mooie kleurtjes weer en tof met die tapejes! Ben benieuwd naar je ervaringen op de Knots en ook naar de voorkant van het receptenboek wat je voor vandaag gemaakt had.
    Fijn weekend!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi die witte bloemen op de blauwe achtergrond. Gaaf ook zoals jij de tapejes gebruikt hebt. Ik moest toch wel even diep nadenken over mijn eigen opdracht, hihi. Nog veel gekocht in Den Bosch?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaartjes weer. Die bloemen komen zo prachtig uit. En zo te lezen woon je echt vlakbij Den Bosch als je er maar een uurtje bent geweest. Wel wat gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ik vaker zie bij jou is dat je de achtergrond kleurrijk maakt een de stempel wit laat, vind ik zó mooi, maar vergeet ik vaak om zelf te doen.
    En ja, ik heb dat ook..... dat ik mooi papier of ander mooi materiaal haast niet kan gebruiken omdat ik bang ben dat het op raakt.
    Maar als ik het dan gebruik geeft het wel altijd een heel fijn gevoel en vind ik mijn kaarten vaak nóg mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toffe kaartjes! En het is zo herkenbaar: mooie spullen (bijna) niet gebruiken omdat ze zo mooi zijn. Toch probeer ik mijzelf er toe te zetten om het te doen, want anders is het 'ouderwets' en nog steeds ongebruikt. En er komen steeds weer zoveel mooie, nieuwe dingen op de markt!
    Nog wat gekocht in Den Bosch?

    BeantwoordenVerwijderen