woensdag 25 september 2019

Summer Scrap Swap #5


De laatste keer, de Summer Scrap Swap van  Ellen en mij is hierna voorbij. Wat heb ik genoten van dit geweldige pakket, met deze supermooie bloemenstempel. Die was recht in de roos!
Onze opdracht is niet lastig, want alles mag! Omdat ik mee doe aan de gelliplate-30-daagse van Birgit Koopsen heb ik heel veel mooie prints liggen. Dit is er één van eergisteren, “circles”. Moeilijk kiezen welk stuk je gebruikt...is allemaal gaaf. Eén kaartje met veel turquoise en één met veel roze.
De bloem in het wit gelaten, dat geeft een goed contrast. En veel meer is niet nodig.



Ik ga bij Ellen kijken, ben benieuwd! Kijk je mee?
Aan mij de eer om het Autumn pakket te maken, dat is volop in productie!
Dank jullie wel voor alle leuke berichtjes op onze swaps, echt hartstikke tof! X


5 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze prachtig!
    Voor mij hebben je je diploma ' Gelliplate- expert' behaald, zoveel moois dat jij tovert! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtig dat wit op die heldere kleuren!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergaaf dit! Jouw gelliplate achtergrondjes met cirkels vind ik echt wel zo ontzettend mooi! De witte bloem en witte randjes passen daar geweldig bij. Top afsluiter van onze summer swap xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, maar is zeker niet nodig.
    Perfect zo een heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben jij lekker bezig zeg met dat Mixed Media. Erg tof ziet het er allemaal uit en wat een mooi kleur gebruik. Het ziet er allemaal heel verleidelijk uit haha, maar ik doe het niet!! Veel te weinig tijd voor weer wat nieuws en ook de bijbehorende spulletjes, dus ik bescherm mezelf ;-))
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen