zaterdag 15 juni 2019

Wrapped journal


Oefening baart kunst...ik heb zelf nog een 'wrapped jounal' gemaakt. Ik was benieuwd of het zonder de goede leiding van juf Anneke ook zou lukken. Nou, ik ben best tevreden. Echt bizar, dat door alle lagen verf, de omslag aanvoelt alsof het leer of plastic is. Echt stevig!
Omdat ik meestal "wit-papier-vrees" heb, heb ik de eerste bladzijden van het boekje al bewerkt. Zo is de drempel minder hoog om te beginnen. Net heb ik al een paar pagina's gevuld, en het werkt goed. Het zijn kleine oppervlakjes, en het is echt tof om zo eens wat uit te proberen. Ik hou zo van zo'n gevuld boekje met allerlei creaties en papiertjes, wat bol staat van de verf! Love-it!!



5 opmerkingen:

  1. Prachtig boekje! Benieuwd waarmee je het allemaal gaat vullen... Het wordt zeker een kunstwerkje.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je ART boekje Mariken,prachtige kleurtjes...Ik hou van felle kleurtjes en daar komen vanzelf weer prachtige pagina's in vol kunstwerkjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, de kop is eraf! En aangezien de witte papiertjes weg zijn, zal het vast en zeker wel snel gaan. Kom maar op! Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf dit journal! Ga je het ook meenemen op vakantie?

    BeantwoordenVerwijderen