vrijdag 14 juni 2019

Cas on Friday #160 - People

De 160e challenge bij Cas on Friday! WOW, dat is echt al wel heel veel! En...nog steeds erg tof om te doen!
De opdracht voor deze keer is: "people". Nou, zoveel heb ik er niet in mijn assortiment. Maar dit vind ik wel een leukerdje, en zo heb ik meteen weer een kaartje voor een 'bijna-jarige' mentorleerling.

Wie heeft er zin om mee te doen? Natuurlijk ben je welkom op ons blog, om de inspiratiekaarten te bekijken.

Fijne vrijdag, morgen ben ik, en mijn Mix&Match maatjes er met een postje.


11 opmerkingen:

  1. Echt een vrolijk en gezellig verjaardagskaartje! Perfect voor een bijna-jarige mentorleerling. Bijna weekend, altijd fijn xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel vrolijk verjaardagskaartje voor je leerling.
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk kaartje weer, grappig dat meisje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig kaartje weer!
    Leuke stempeltjes!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker vrolijk is dit kaartje geworden.
    Wat leuk dat je voor je mentor leerlingen en kaartje maakt als ze jarig zijn.
    Een kaart van de juf, dat zullen ze niet gauw vergeten denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf kaartje Mariken.....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit kaartje Mariken..met super leuke en mooi ingekleurde stempeltjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje! Echt heel geschikt voor een vrolijke leerling :-) ik zit erover te denken, geloof ook niet dat ik stempels in dat thema heb. Een echte challenge dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker een leukerd!
    Weer een echt Mariken-kaartje :-)

    BeantwoordenVerwijderen