vrijdag 21 april 2017

Spring Scrap Swap #2


Joehoe!! Vandaag zijn Ellen en ik toe aan deeltje 2 van onze Spring Scrap Swap. De opdracht is: gebruik het stencil. Zo grappig, ik vind net alsof er allemaal kleine cactusjes ontstaan, daarom past ie zo goed bij de stempels.
Tja, en van het een komt het ander...eerst gewoon een achtergrond gesponst met Distress oxide inkt. Daarna zat mijn stencil natuurlijk onder, dit bespoten met water en weer papier erop. Joepie, weer een tof afdrukje. Met de eerste heb ik het kaartje (de tekst vind ik zo mooi) en een tagje kunnen maken. En van het negatief ook weer een labeltje. Zo blijf je lekker bezig.Wat sequins erbij, baker's twine, en klaar!
Ik ben erg benieuwd wat Ellen gemaakt heeft, kijk je even mee bij haar?

Nog een paar uurtjes, en dan begint de meivakantie, heerlijk!!
Dank je wel voor je bezoekje en de reacties, ik geniet er van!



15 opmerkingen:

  1. Wat een feestelijk kaartje! Zo mooi zoals jij die cactus hebt gekleurd. Bij mij is ie nog gewoon zwart-wit ;-) De tagjes van de restjes zijn ook hartstikke leuk. En ja, die tekst is prachtig! Nog een paar uurtjes en nog even langs de Koningsspelen en het is vakantie. Heerlijk! Tot zo xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk setje weer. Hoe stekelig toch lief kan zijn!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi! Geniet van je verlof. Hier zit de eerste schoolweek er al weer op!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee van dat negatiefje! Je creaties zijn weer erg leuk. De afbeeldingen op je kaart heb je ook mooi gekleurd. De vrolijkheid spat er vanaf. Een vraagje: die witte stukjes op bijv. de cactus en de pot, zet je die er na het kleuren op? Of doe je het anders? En met welk materiaal doe je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms spaar ik wit uit, en hier heb ik met een witte gelpen wat licht in de cactus gemaakt. Ander wordt het zo'n groene bal...

      Verwijderen
  5. Mooi Mariken! Gaaf hoe je de cactus gekleurd hebt en de mooie lampjes-slinger erbij! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enig en mooi gedaan. Inderdaad is de cactus en pot net echt. Zo leuk die lampjes. Ik heb bij Ellen ook gekeken. jullie zijn lekker creatief bezig geweest. Fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk! Ik ben benieuwd wat je bedacht had als je met blauwe inkt had gesponst. Waterdruppels misschien? En rood voor een horror kaartje (doe maar niet)
    Maar je hebt het goed bedacht met het bespuiten en weer gebruiken. Soort negatief.
    Geniet van de vakantie!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke, vrolijke kaart met de cactus. Wat een goed idee om het negatief ook gelijk te gebruiken. Mooie kaart heb je voor je nichtje gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart en tagje heb je gemaakt Mariken!! Dat stencil is inderdaad tof bij de cactussen! Je vakantie is begonnen, geniet ervan!! Morgen veel plezier op de beurs.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf kaartje! Helemaal hip met die cactus ;)
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf kaartje en mooie tagjes! En de werkweek zit erop, inmiddels al een nachtje verder, maar ik had gisteren teveel op het programma om te reageren.... Geniet op de beurs vandaag en relaxt met je nieuwe spulletjes aan de slag in de vakantie ;-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat blijft het swappen toch leuk he!!
    Je kaartje en tagjes zijn weer schitterend! Toffe achtergrond, en die cactus is echt geweldig!!
    Ik ga snel bij Ellen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen