woensdag 9 november 2016

Gelukkige verjaardag,#2


En ook meteen maar een roze-achtige versie gemaakt...want de moeder van Mike (van Lot) is ook op zaterdag jarig...Een heel andere uitstraling hè?!

Komend weekend komt Wout over uit Schotland! Wat verheug ik me daar op! Zaterdagavond komt een groot aantal van onze kinderen gezellig eten. Overdag moet Guusje proefexamen doen en staat er een workshop Handlettering op het programma, daarover binnenkort meer.
En zondag is Wout er nog de hele dag en breng ik hem 's avonds weer naar Schiphol. Vol en superleuk weekend in aantocht!

15 opmerkingen:

  1. Mooi! Geniet van je komende weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook deze versie, helemaal geslaagd !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel anders, maar ook heel mooi!! Jij hebt een geweldig weekend voor de boeg, leuk leuk leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De roze versie is ook erg leuk ! Wat gezellig dat Wout overkomt !!! Aftellen dus voor jou ! Ik kijk al uit naar de resultaten van de workshop handlettering !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien dat je de techniek met de inkt weer heel anders gebruikt! Hele leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig ook deze roze versie! Je hebt zeker een druk weekend voor de boeg. Maar ook eentje gevuld met allemaal leuke dingen. Vooral ook heerlijk om Wout weer even thuis te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijk kaartje en inderdaad heel anders dan het kaartje hiervoor.
    En gezellig dit weekend, leuk de meeste weer even te zien. Tot zaterdag!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De groene versie was al top , maar deze mag er ook zijn !
    Zo zie je wat kleur kan doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke vrolijke kaart
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Mariken,
    mooi ook in deze kleurenvariant. De stans is heel gaaf trouwens! Wat een leuk weekend heb je voor de boeg. Net als ik vorig weekend. Wat een genietmomenten zijn dat!
    EN de voorpret is ook leuk!
    Goed en gezellig weekend alvast!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat wordt een druk weekend; en volgende keer ben ik erbij.Heel veel plezier en geniet. Vooral ook omdat je zoon even "thuis" komt. Je kaart....pfiew pfiew.....geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In roze inderdaad weer heel anders maar ook al prachtig. En ja, mijn weekend wordt vast ook heel gezellig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat hebben jullie een heerlijk weekend in het vooruitzicht Mariken.....daar moet je dubbel en dwars van genieten!
    Je kaartje ziet er heel erg leuk uit!
    Groetjes diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook mooi! Ik sta wat achter met reageren. Ik ga verder naar je volgende creatie!

    BeantwoordenVerwijderen