zaterdag 4 juni 2016

Proficiat..


Een kaartje voor Joost, de man van Ellen. Een paar dagen geleden was hij jarig, en vanavond gaan we naar hen toe om hem te feliciteren. Lekker bbq-en, gezellig!!

Gisteren Wout en Nyn weggebracht naar Schiphol. Eerst nog heerlijk ontbeten met z'n allen, broodjes, croissants, eitje, nog ff lekker verwennen.
Van Ellen kreeg ik een ontzettend lief kaartje en zij verwoordde het zo mooi. Afscheid nemen van een van je kinderen is zo moeilijk, je wil je groothouden voor hen...maar de tranen prikken. Gelukkig heb ik me goed kunnen houden, voor hen, ze hadden al een zwaar afscheid achter de rug. De moeder van Nyn heeft behoorlijke gezondheidsproblemen, dat maakt het vertrek erg lastig.
Inmiddels zijn ze goed aangekomen, heb ik een filmpje gezien van hun huisje, wat is dat leuk!!

Jullie bedankt voor alle lieve en opbeurende woorden, dat doet goed!!
Gezellig weekend, xx


17 opmerkingen:

  1. Ohwie....leuk leuk !!!!
    En ja hoor... die ezel staat in bestelling, hopelijk volgende week in huis maar dat konijntje nog niet besteld.. maar die is ook zooo liefff...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje voor Joost.
    Voor jou ook emotionele dagen geweest. Ga maar lekker bbq straks, hopelijk komt de zon er nog door!
    Dikke knuffel
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het weer een geweldig kaartje. Super! Die stempeltjes van jou zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super kaartje voor Joost, die stempeltjes zijn zo leuk!! Leuke herinnering dat jullie nog een ontbijtje geregeld hebben. En wat leuk dat je al een filmpje hebt gezien van hun huisje, ben je er toch een klein beetje "bij". Afscheid nemen is altijd lastig, kan me voorstellen dat het in geval van de moeder van Nynke nog extra moeilijk was.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk kaartje heb je gemaakt voor Joost! Gezellig bbq-en! Het weer zit in ieder geval mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heey Mariken,

    wow dat is een gaaf kaartje geworden!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje, mooie stempeltjes en gezellige kleurtjes bij het zwart! Snap dat het afscheid (vooral voor Nynke) toch lastig was....
    Fijn weekend!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig leuk kaartje weer! Dat konijn is ook zooo leuk, die heb ik nog niet! Je doosje met de ezel op mijn bureau, ik geniet er nog steeds van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaart, zo leuk die stempels...
    Ik kan het me niet voorstellen om afscheid te moeten nemen voor zo een lange tijd...
    Gelukkig heb je ze nog wat kunnen verwennen voor ze gingen.
    Fijn weekend en geniet van de BBQ straks.
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh deze is weer superleuk! Knap hoe jij de stempeltjes combineert. En ja, dat is niet niks afscheid nemen voor een tijdje. Helemaal als er gezondheidsproblemen meespelen. Wel fijn dat er nu media zijn waarmee je het gevoel hebt even om een hoekje te kunnen kijken. Zo anders dan vroeger...
    Fijne gezellige avond!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk dit kaartje voor de man van Ellen gemaakt....en het zal vast heel gezellig zijn met BBQ-en...
    Al gaan ze meer anderhalve km van huis samenwonen ...ook dat is emotioneel....Ik was er ook altijd een tijdje mee van slag...
    maar mijn meiden hebben nooit op kamer gezeten voor hun studie...
    waren altijd op honk...en vond het dan ook erg om ze vrij te laten....Nu vind ik het heerlijk saampjes met tweeen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een enig kaartje en wat fijn dat je weet dat Wouter en Nynke goed zijn aangekomen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Top kaartje voor Joost! Zo knap hoe jij met de stemepltjes van Cats on Appeltree 'speelt'. Wat hebben we geboft hè, gisteren met het weer tijdens de bbq?! Supergezelig dat jullie er waren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh jij hebt ook stempeltjes van Cats on Appletrees! Ik zag al veel moois en dit kaartje vind ik een absolute topper!

    Ik had gelijk beeld toen je het afscheid beschreef; het is ook bitterzoet. Je gunt je kinderen alles; dat ze happy zijn en het naar hun zin hebben. Maar een afscheid op Schiphol; dapper dat je het droog hebt gehouden. En eerlijk is eerlijk; er is niets mis met thuis ff goed brullen.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zie ze veel verschijnen deze stempeltjes. Ze zijn erg grappig, en je hebt het erg leuk verwerkt op je kaartje met deze kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Mariken,

    Leuk, ik zie dat je ook helemaal in to 'Cats on appletrees' bent... Super om te weten dat we met dezelfde dingen bezig zijn... alleen, ik moet nog zo veel andere zaken tonen...
    Mooie kaart maakte je hier!
    En fijn om weten dat de kinderen goed aangekomen zijn...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave stempeltjes zijn dit toch, geweldig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen