dinsdag 31 mei 2016

Maak er een fijne dag van...


Dit is mijn eerste poging in m'n eentje om de technieken die ik van Anneke heb geleerd in praktijk te brengen. Ik ben met een stencil en distress-inkt in turquoise-blauw tinten aan de slag gegaan, ik hou zo van deze kleuren. De schildpadjes van Els Brigé zijn ingeschilderd met distress en daarna bewerkt met een beetje Wink of Stella. De cirkeltjes zijn geponst uit restpapier wat ik overhad van de workshop bij Anneke, ze pasten perfect bij het kaartje. Nog wat sequins erbij, het tekstje geembost met wit poeder. Klaar is mijn kaartje voor de voorraad.

Tuurlijk ben ik benieuwd wat jullie hiervan vinden...
Morgen poging 2...





16 opmerkingen:

  1. Super!!!! Wat een gave kaart..
    Leuk dat je mijn blog nu ook volgt...
    Merk wel dat bloggen steeds minder wordt...
    Krijg meer reacties meer via Facebook... maar ik blijf bloggen.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk!! Bij deze "bubbeltjes" passen de schildpadjes natuurlijk perfect. Mooie kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk met al die bubbels, mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toeval :) Geweldige eerste poging! Ben benieuwd naar het vervolg. Schilpadjes en cirkels staan geweldig bij deze achtergrond. Zie je zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kaartje Mariken...zo mooi gedaan met die cirkels en zeker die 2 schilpadjes zijn zooooo leuk erop...ook de vrolijke kleurtjes zijn prachtig...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is je prima gelukt om er iets moois van te maken Mariken....prachtige kaart!
    Ook bij jou loop ik achter zie ik......je hebt leuke kaartjes gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerdje Mariken ! Heel goed gelukt hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk, mooie tinten en gaaf onderwater-tafereel is het geworden!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zag ook bij Ellen al mooie dingen. Leuk dat je het hebt gecombineerd met de stempels van Els, heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij is het heel goed gelukt Mariken,mooi hoor.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ik er van vindt? Kort gezegd; ik ben fan! En je kaart is fantastisch; ook in mijn favoriete kleuren:)
    Fijne avond!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh wow, wat een bjoetie! Leuk ook al die gestanste rondjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk om te zien wat jullie doen met de aangeleerde technieken :)
    Ik vind dit supermooi, de techniek helemaal naar jouw hand gezet. Mooie achtergrond, super die rondjes erbij, de schildpadden passen perfect. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zoals je gemerkt hebt, ben ik weer aan het bijlezen (-;
    Alle kaarten, die je gemaakt hebt bij Anneke of naar aanleiding van de workshopdag in België, zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk hoe je de achtergrond hebt gemaakt! Heel gaaf dit kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen