zondag 15 maart 2015

CAS on Sunday #54, sketch


 Hey, goeiemorgen!

Zondag...CAS on Sunday dus.
De afgelopen week heb ik weer genoten van de leuke inzendingen, wat een mooie kaarten zijn er voor de " girls" gemaakt!

De komende twee weken mag je aan de slag met een sketch. Altijd leuk, want je kunt er alle kanten mee op. Ik heb de visjes uit de set Hey Valentine, van SU genomen. Tekst weglaten, en je kunt je kaartje gebruiken voor allerlei gelegenheden. Ze hebben een hoog "cute" gehalte, en daar hou ik op zijn tijd wel van! Dit kaartje vindt zeer binnenkort wel z'n bestemming...

Wie doet er mee? Neem even een kijkje op het blog voor extra inspiratie.
Geniet van een gezellige zondag, bedankt voor je bezoekje en tot blogs..



7 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje weer Mariken, heerlijk vrolijk en zo'n lieve tekst! Leuke embossingfolder heb je gebruikt! Deze heb ik nog niet eerder gezien. Wel met grote dots maar niet met vlekken. Super! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Mariken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk. Echt schattig ! Ik heb je link bekeken en er staan leuke dingen in... ik krijg al zin om mee te doen... maar na de drukke dag van gisteren ben ik echt heel moe...ook jij bedankt voor je trouwe reacties ! Tot gauw ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart ! Toffe stempel !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze had ik nog even gemist! Zo'n leuk kaartje! Staat hier op de kast, ben er helemaal blij mee :) Dank je wel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja leuk!!!! Wat kleur jij toch prachtig:). En ik ben gek op veel wit op een kaart; altijd weer mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. SUPER leuke kaart, Mariken. Leuke stempels en kleuren. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen