dinsdag 25 juni 2019

Find your destination #1


Van een gewoon schrift heb ik een Art Journal gemaakt voor een meisje uit mijn mentorklas. Ze heeft het op de basisschool niet gemakkelijk gehad, en het eerste jaar bij ons op school is zó goed gegaan. Dat geeft weer vertrouwen in de toekomst. Gisteren hadden haar moeder, de orthopedagoge, de leerlinge en ik het eindgesprek. Zo blij en trots zijn ze... daar doe je het voor.

Vandaag ben ik vrij, en in de namiddag ga ik naar school voor de vrijmarkt...dat wordt heeeeeettttt!
Fijne dag, lekker veel water drinken en hou het hoofd koel!

                                      Een ‘pocket’ met een tagje met tekst op de achterkant...


8 opmerkingen:

  1. Gaaf en lief presentje voor mentorleerling, zal haar goed doen!
    Tot straks...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief! En natuurlijk mooi!
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach....wat leuk gedaan....heel erg lief van je Mariken!
    Veel plezier vanmiddag.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag op IG al mooie cadeautjes passeren voor je leerlingen.
    Een meisje die dit heel mooie schriftje meer dan verdiend heeft zo te lezen, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief van je om dit meisje extra te belonen met zo'n mooi schrift.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig en lief cadeau voor deze leerlinge en wat fijn dat heet zo goed gaat met haar bij jullie op school!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Mariken..... dat is toch zo mooi aan onderwijs! Wat dat betreft mis ik het wel eens. Je cadeautje voor haar is geweldig! En ik heb echt medelijden met jullie allemaal in Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit ziet er weer top uit hoor en heel leuk zo’n cadeautje!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen