woensdag 26 juli 2017

Kleurenkaartenteam terracotta-okergeel


Goeiemorgen!

Hier is-ie dan...mijn kaartje voor het Kleurenkaartenteam. Nou, dat was echt een lastige zeg. Maar ook leuk, een flinke uitdaging is ok!

De achtergrond is gestempeld met een stempel van MFT en okergele Distress-oxide. Verder ben ik aan de slag gegaan met het grappige aapje uit de laatste release van MFT, ik vind 'm geinig. Gekleurd met zigmarkers, zand en wolken zijn ook gemaakt met Distress-oxides, ik vind dat heerlijke inkt.

En jullie, is het bij jullie ook zo'n strijd geweest? Ik kom gauw kijken! Op het blog van Martina kun je alle deelnemers van het KKT vinden.

Fijne dag en ontzettend leuk dat je langs bent geweest. Ik geniet zó van alle reacties, dank je wel!!


28 opmerkingen:

  1. Wat een schatje dat aapje.
    Ik vond het ook een pittige opdracht en dan was ik eerst nog fout bezig. De jouwe is weer helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, heel knap gedaan met deze kleurencombi... Het aapje is een schatje, knap hoe de slak 'm van de glijbaan heeft geduwd ;-) Je wolkjes zijn weer leuk, ik heb het stencil van MFT wel aangeschaft maar nog niet gebruikt. Iets met tijdgebrek.... Komt goed! Het label dat je hebt gebruikt blijft zó mooi....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. past helemaal in het plaatje ! mooi en leuk resultaat
    fijn dat je weer van de partij bent deze maand, bedankt !
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. grappig aapje, leuke achtergrond, kortom een geslaagd resultaat.
    ik had het ook moeilijk met deze kleuren.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart,de kleuren perfect voor het KKT! En wat is dit een leuk stempeltje (of combinatie van stempels)!
    Fijne dag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een schattig kaartje met het aapje Mariken.
    Het was ook bij mij even zoeken naar de juiste kleuren....maar als je vandaag ziet wat iedereen weer heeft gemaakt....geweldig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtig kaartje geworden in deze kleuren.
    En inderdaad onze creativiteit werd op de proef gesteld :)
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht bij jou een okergeel tijgertje te vinden maar nee hoor, het werd een terra-cotta aapje! Geweldig! Zie dat jij ook aan de Oxide bent (klinkt als een drugsverslaving ;-). Ik heb net weer twee nieuwe kleurtjes aangeschaft, leuk zijn ze hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje. Helemaal niet te zien dat het je moeite koste. Ik had er geen moeite mee, vond het heerlijk zomerse kleuren dus een zomers tafereeltje van gemaakt. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi uitgewerkt met deze kleurtjes. Heel mooi kaartje hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lastige kleurencombi! Maar wat heb je het goed gedaan! Ontzettend leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat is dit een mooie kaart geworden en die stempels vind ik echt super

    liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geinig aapje en wat een mooie achtergrond zeg, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke aap heb je gebruikt .
    Het geheel is heel tof .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi lief kaartje Mariken.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kaartje, Mariken. Heel mooi gekleurd! Niet te zien dat je zo geworsteld hebt met de kleurencombinatie ;-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig aapje op je mooie kaart, Mariken. Ik vond de combi ook best moeilijk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk deze kaart !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Mariken,

    Ondanks dat je het een lastige vond, vind ik jouw kaartje toch super geslaagd! Sorry dat ik het je niet gemakkelijk maakte maar ik ben zo ontzettend blij om zo veel verschillende genres te zien passeren in mijn gekozen kleuren!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super met die aap! Het is peen prachtige kaart geworden
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kleuren combi en wat een leuk 'verhaaltje' op jouw kaart. Zeer geslaagd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je uitdaging is zeer geslaagd, wat een schattig kaartje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gezellig samen knutselen. Wat een leukerd zeg en een mooi idee ook. Maar onthouden voor de volgende ronde. Ik heb sinds gisteren ook de oxide inkt . Nu nog tijd en rust vinden . Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Mariken,
    mijn strijd lag ergens anders.....;-)
    Jouw kaart is super leuk. Enig dat tafereeltje. Gelukkig dat de slak na de aap van de glijbaan wilde.....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat aapje is inderdaad erg leuk.
    Lief kaartje.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou, daar ben ik hoor.
    Je kaartje is ontzettend leuk!
    Ik heb gezien hoe je die zo maar even uit je mouw schudde. Heel tof!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen