donderdag 20 juli 2017

A little hello..


Even met wat andere dingen bezig geweest, de afgelopen week. Hans is eergisteren geopereerd en heeft een nieuwe ICD met drie draden gekregen, in de hoop dat zijn hartfunctie zal verbeteren. Altijd spannend, alles goed gegaan, wel veel pijn. Morgen gaan we naar Rotterdam, Erasmusziekenhuis, voor een gesprek op het transplantatie en hartfalencentrum. Daarna hopelijk rust en op naar de vakantie naar Tenerife.

Mijn uitje met Ellen was erg leuk. Keidruk zeg, maandag op de Noordermarkt. We waren helemaal verbaasd, wij...uit een "dorp"... Gestart met latte en appeltaart, wat is die onwijs lekker. Daarna "graaien" tussen de hopen met King Louie kleding. Door naar Exota, erg leuk! En een lunch met een wit wijntje, top!!

En mijn kaartje is waarschijnlijk op de plaats van bestemming...


10 opmerkingen:

  1. Jullie gaan weer een spannende tijd tegemoet. Hopelijk heeft Hans veel baat bij zijn nieuwe ICD. Heel veel succes morgen, I keep my fingers crossed.
    En dan lekker geniet van jullie welverdiende vakantie.
    Gelukkig heb je wel al een voorproefje genieten gehad tijdens je uitje met Ellen.
    Het kaartje dat je ons vandaag laat zien is wel echt een leukerd. De achtergrond vind ik erg gaaf.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat spannend allemaal bij jullie Mariken.....hopelijk gaat alles goed komen met Hans!
    Je laat een prachtig kaartje zien.
    Leuk dat jullie uitje zo gezellig was.....ik had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd!
    Groetjes en geniet,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die arrogante meeuw op het paaltje! Hihihi...
    Hopelijk merkt Hans het snel, de nieuw ICD. Wat ze tegenwoordig allemaal toch kunnen. Fijn!!
    De vakantie is goed begonnen zo te lezen. En Tenerife in het vooruitzicht. Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, dat was weer een spannende operatie. Fijn dat het goed is gegaan! (sorry, we spreken elkaar te weinig, is me helemaal ontgaan)
    Succes met de gesprekken en daarna samen lekker genieten op Tenerife!
    grtz. en liefs, Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat spannend allemaal Mariken. Hopen dat het beter gaat met de nieuwe ICD. Succes met de gesprekken en op naar je vakantie!
    Vergeet bijna te zeggen dat je weer een leuke kaart hebt gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kaartje is zeker op de plaats van bestemming, die hangt gezellig in mijn kantoortje :-) Het is een leukerd, dank je wel!! Weer spannend, dat blijft een operatie toch altijd en vervelend dat Hans er zoveel pijn van heeft (gehad). Ik hoop dat jullie gesprek morgen goed verloopt en een heerlijke vakantie in het verschiet ligt.... dat is wel even nodig lijkt me zo! Je dagje met Ellen klinkt super, dat is genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hopelijk verloopt alles nu hoe het moet, het zal wel spannend blijven denk ik...
    een leuk kaartje, geniet van je vakantie
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een spannende tijd geweest dus en hopelijk verloopt het gesprek ook goed. In ieder geval beide sterkte.
    Je kaart is weer een 'droppie'. Stempel vind ik geweldig...echt een eigenwijze meeuw ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje. Die golfjes zijn zo leuk, maakte je die zelf?
    Wat een operatie. Hopelijk verloopt het herstel goed. Wanneer vertrek je naar Tenerif en samen met Hans hoop ik.( vliegen na zo' n operatie lijkt me niet zo evident, maar de geneeskunde staat ver tegenwoordig )
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje. Die golfjes zijn zo leuk, maakte je die zelf?
    Wat een operatie. Hopelijk verloopt het herstel goed. Wanneer vertrek je naar Tenerif en samen met Hans hoop ik.( vliegen na zo' n operatie lijkt me niet zo evident, maar de geneeskunde staat ver tegenwoordig )
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen