vrijdag 26 mei 2017

Workshop bij Anneke #3, kaart "Hallo"


Hallo!

Vandaag wil ik m'n laatste kaart laten zien die ik bij Anneke gemaakt heb. Een laagjeskaart, gemaakt met acrylverf, stencils, stempels, een hartje van washi-tape en een paar knoopjes. Wat vind ik deze kleuren onwijs mooi bij elkaar.
En nu moet ik verder hiermee, want dat wil ik graag...zonder juf Anneke voorlopig...In ieder geval hebben we weer veel tips gekregen, en kunnen we verder met oefenen en uitproberen...

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben met dit mooie weer veel buiten, en kom weinig in m'n hobbykamer, maar dat komt vast wel weer.
Voor vandaag en komend weekend, geniet maar lekker van de zon en de warmte!!


11 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk met die kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave serie was dit, wat een leuke achtergronden hebben jullie gemaakt. Wat een kleuren bij elkaar geweldig! Dat was de moeite waard om daar voor naar België te gaan. Fijn werkend groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n laagjeskaart lukt jou ook alleen, zeker weten! Andere kleurtjes en stencils en het zou het er meteen al heel anders uitzien.
    Geniet maar van het mooie weer, ook belangrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi wat je deze week laat zien! Dat werkt zeker inspirerend, maar eerst genieten van het mooie weer!
    Te lang gewacht met het schrijven van mijn bericht voor Cas on Sunday...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kaart heeft echt een WAUW effect. Wat mooi zeg. Ik ga dus wel knutselen. Kan niet zo goed meer tegen de zon en krijg een vlekkerige huid. Lekker raam open, muziekje erbij, bakje koffie....geniet ik ook van. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleurrijke kaart, mooi dat hart met het roosje in. Fijn weekend.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog zo'n prachtige kaart. Ik denk dat je nog heel veel mooie dingen zal kunnen maken met de technieken die je geleerd hebt.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kleurtjes zijn inderdaad geweldig bij elkaar! Ik schreef het net al bij Ellen; jullie zijn ongelofelijk productief geweest zondag. Het zijn stuk voor stuk juweeltjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf, wat een mooie kleurtjes inderdaad! En toch even wat zwart erbij...ik vind het prachtig! Ja, jij bent waarschijnlijk veel in de tuin en aan het zwembad te vinden, genieten!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag dit kaartje ook al bij Ellen. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. inderdaad leuke kleuren samen en dat hartje met tekst is een leuk accent !

    BeantwoordenVerwijderen