woensdag 26 april 2017

Kleurenkaartenteam kraft-paars-lila

Goeiemorgen!

Klaar voor het KKT voor vandaag? Met de kleuren paars/lila en kraft.
Hier is de mijne...met de lieve panda van MFT. Daar zijn ook de achtergrondstempel en die grappige stans van, gekleurd met Distress oxide inkt. Echt fijn spul is dat! M'n kaartje heb ik afgemaakt met een paar druppeltjes Nuvo drops, bruin-wit baker's twine, en een klein tagje met wit ge-emboste tekst. En tja, die leuke restjes, daar maak ik dan een tagje van...

Ik ben benieuwd wat jullie gemaakt hebben, ik doe gauw een rondje! Alle deelnemers kun je vinden op het blog van Martina.

Dank je wel voor je bezoekje en je reactie...leuk!! Fijne dag!






33 opmerkingen:

  1. Leuk die panda's!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig & lief werk Mariken, heel mooie achtergrondstempel, ik vind ze allebei heel leuk gemaakt!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverds ! mooi en schattig, helemaal jouw ding, geslaagd dus
    helemaal blij weer met je deelname, op naar de volgende,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat snoezig zeg ! Die pandatjes zijn echt té lief !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart en tag, tof met die panda's! En leuk dat jij ook met de oxide inkt hebt gewerkt, heb het sinds vorige week en ben er helemaal weg van!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooh zo lief. Prachtige kaart
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vrolijk kaartje en een leuke tag erbij, hoort een beetje bij kraft, de ouderwetse labels waren ook allemaal in die kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig die panda's, hele leuke KKT kaart.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat jij met deze kleuren kan, wow heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaartjes Mariken. Tot nu toe alleen maar gave kaartjes gezien.
    grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief, die panda's! Leuke kaart en mooie tag maakte je, Mariken!
    Groetjes
    Jantine

    PS Ik doe wel mee, ook al sta ik niet op Martina's lijst. Kom je langs?
    http://jantineskaartjes.blogspot.nl/2017/04/kleurenkaartteam-4e-schakel-2017-kraft.html#comment-form

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kinderkaartje in de KKT kleuren, mooi !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn gaaf!! Kaart en tag allebei. De panda's zijn inderdaad ook weer erg leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kleur bij elkaar en een leuk kaartje natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk die pandabeertjes! Erg leuk nog een tag erbij met dezelfde panda uit de serie. Super gedaan hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een toffe kaart met bijpassende tag...
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. die panda's zijn keischattig, leuk resultaat.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een ontzettend leuk en vrolijk kaartje, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo leuk om al die lila met kraft kaarten te zien vandaag. En nog mooier hoe verschillend ze allemaal zijn. Deze zijn echt super schattig! En leuk om van de restjes nog een tag te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Natuurlijk kom ik vandaag even langs! We hebben een soort van rustdag, dus dat komt goed uit. Hier nog geen panda's gezien ;-) maar die van jou zijn enig. Vooral die ene die op z'n snufferd ligt. Tot apps xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig, mooie kaart en tag met de leuke panda.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. O, zo schattig! Leuk gedaan!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt er echt iets leuks van gemaakt! Die stans van MFT is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuke kaart en een mooie tag.

    Groetjes ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Supermooi in de kleuren van het KKT.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw Mariken, wat een top creaties!! Wat een schattige panda's.... erg leuk in deze kleurtjes en ja, ik ben ook fan van de distress oxide! Zo leuk hoe jij je restjes gebruikt voor zo'n schattig tagje, helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat slim om deze panda's te gebruiken, daar past elke kleur bij, en ze zijn ook nog eens superschattig!! De achtergrond stempel is er ook mooi bij. Heel gaaf gedaan weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een lieve kaart + tag.
    Ik vind die achtergrond ook zo cool, is dat een stempel?
    En de oxides, ik vind ze ook al zo leuk. Heb van de week nog een paar kleurtjes bij besteld, oeps!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben zelf helemaal niet van de "paars" maar een kaartje en tag van jou vind ik dan wel super. Knap zoals jij met kleur kan werken. Mijn kleurenpalet is niet zo groot:)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een wat late reactie, maar hier is ze. Wat een super cole kaart zeg. Oxide distressinkt inkt hoor en zie ik meer over maar j er nog niet o in verdiept. H
    Jou resultaten Jin geweldige kaartjes. Ik zag ook de kaartjes na woensdag. Ja, ik en mijn dochter vinden het ook altijd leuk om post te krijgen. Zelfgemaakte kaartjes is het leukste maar ook een kant en klare kaart. Dat iemand de moeite er voor doet. Morgen is het weer wat beter en zoals vandaag met de zo'n is ht toch ook genieten. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen