dinsdag 14 juli 2020

Summer Scrap Swap 7, #2

Hey, goeiemorgen!

Een nieuwe uitdaging van Ellen voor ons samen, met deze Summer Scrap Swap 2. Gebruik het stencil (heel gaaf, van Darkroom Door) en uiteraard is een stempel verplicht (geen straf, deze mooierds, ook van Darkroom Door).
Op dit moment ben ik gek op roze met oranje. Ik weet nog dat vroeger gezegd werd dat die kleuren vloekten... ik vind het zo gaaf! Een scrapling en een ATC-tje, mijn favoriete modelletjes.

In het zuiden hebben we nu vakantie, echt heerlijk. Eigenlijk zouden Hans en ik naar Tenerife gaan, maar dat hebben we geannuleerd. Omdat we niet verwachten dat we snel het vliegtuig in durven, hebben we een camper gekocht. Zo kunnen we geheel veilig op vakantie, en zo nu en dan eens een paar dagen weg. We hebben voorheen altijd gecampeerd, caravan gehad, maar dat werd te vermoeiend voor Hans. We gaan dit nu uitproberen en gaan naar Noord Frankrijk, vlak onder Calais. Prachtige kust, veel ruimte, dat is wat we willen. We hebben er zin in, en Guus ook, want die gaat ook mee. Hebben jullie vakantieplannen?

Genoeg gekletst, ik ga eens een kijkje nemen bij Ellen, altijd weer nieuwsgierig wat de overeenkomsten en verschillen zijn tussen onze creaties. Fijne dag, en dankjewel voor je bezoekje hier!


12 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijke creaties weer! Roze en oranje was 'vroeger' inderdaad not done terwijl ik het wel mooi vind zo op je kaartjes.
    Jouw kaartjes en die van Ellen lijken deze keer veel op elkaar. Dat komt niet vaak voor bij jullie.
    Geniet van de vakantie! Even lekker helemaal niks moeten! Hier zit de eerste week er al weer ruim op en het bevalt mij prima!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja zeg, het lijkt dee keer wel of we bij elkaar hebben afgekeken! Wat lijken onze kaartjes op elkaar! Grappig. Ik vind ze super, hahaha. Zo tof, dat jullie met de camper op pad gaan. Geweldige vervanging van Tenerife. Fijne dag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Mariken,

    Kom net bij Ellen vandaan en zowaar lijken ze een beetje op elkaar. Gebeurd niet vaak. Oranje en roze was vroeger inderdaad geen gewenste combi. Persoonlijk denk ik doen wat je leuk vind.

    Geniet van jullie vakantie en camper. Heerlijk je eigen huisje bij je. Vind je een plekje niet mooi meer of te druk...kan je zo verkassen. Vond ik ook zo fijn van onze boot jaren terug.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een leuke uitdaging en jullie hebben er beiden iets moois (en vergeljikbaars) van gemaakt!
    Top dat jullie met de camper op pad gaan en gezellig dat Guus dan gewoon mee kan, veel plezier!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het komt niet vaak voor maar deze keer lijken jullie kaartjes zowaar wat op elkaar! Prachtig zijn ze!
    Lekker naar Frankrijk! Wij zouden nu eigenlijk ook gaan maar hebben onze vakantie wat verzet, we gaan nu eind augustus pas naar ons vaste stekkie in Zuidfrankrijk. Ik ben heel benieuwd hoe de camper jullie bevalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zou bijna denken dat jullie samen aan de knutsel geweest zijn;) Leuk hoor, die vrolijke kleuren.
    Die camper klinkt goed. Hopelijk bevalt dit voor jullie en is het voor Hans niet te vermoeiend. Het lijkt me een mooie manier van 1,5 meter vakantie vieren in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk jullie bijna hetzelfde kaartje. Grappig hoor en supermooi deze kleurencombi!
    Veel plezier met de camper...mijn zus en zwager genieten ervan!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik hou wel van die kleurtjes samen, lekker zomers!
    veel plezier met jullie camper, wij huren er eentje om de paar jaar, vinden we altijd leuk reizen!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf zo deze kleuren en de zwarte silhouetten! Jouw kaarten en die van Ellen staan onder elkaar in mijn leeslijst, ik ga zo bij haar kijken.
    Leker toch nog even eruit met een camper, klinkt goed jullie plannen.
    Wij hebben al wel tickets geboekt voor Tenerife voor december/januari met vouchers die ik kreeg van onze geannuleerde voorjaarsvakantie. Hopelijk kan het doorgaan, want daarop verheugen we ons echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, hahaha, dat was idd zo! Net zoals blauw en groen. EN ik had als 11 jarige een bikini met groene en blauwe strepen en ik vind hem toch gaaf!
    Je oranje en roze kaarten zijn super! Ik ben benieuwd wat Elen ervan gemaakt heeft.
    En een camper! Ik hoorde al dat er ontzettend vel campers zijn verkocht dit voorjaar. Gevolg van de Coronacrisis. Wij kamperen gewoon in eigen land met onze eigen tent.. heerlijk! Maar ik wens je alvast veel plezier bij Calais! Lekker relaxen en bijtanken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke match hebben jullie deze keer met de "vloekende" kleuren roze en oranje.
    Goed idee om een camper te kopen en ik wens jullie dan ook een fijne vakantie. Pas goed op jezelf.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen