zondag 19 juli 2020

ATC kaartjes en tags met Rubber Dance stempels

Goeiemorgen!

Vandaag heb ik een beschrijving van deze ATC kaartjes en tags op het blog van Rubber Dance staan. 
Echt een tof blog, ik hou van de stempels en er zijn ook echt vaak duidelijke tutorials met allerlei technieken. Zeker een aanrader om eens te gaan kijken daar.
Er is een nieuwe release, en ik heb de toffe stempels Celastial gebruikt. Ze zijn zo leuk!



Op het Rubber Dance Facebook Lounge staat het mooie Mood Board en natuurlijk vinden we het leuk als je meedoet. Neem gerust eens een kijkje daar.


Fijne dag, en dank je wel voor je bezoekje hier of op het blog van Rubber Dance.


7 opmerkingen:

  1. Jaaaaa echt gaaf...geweldig en super mooie kleuren Mariken...dus top! Ik ga ff kijken bij RD!
    Fijne dag groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie resultaten op je ATC's en tags, prachtige voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creaties weer! De kleuren van het moodboard zijn ook erg mooi.
    Zit je inmiddels al in de camper?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Rhodé, morgen vertrekken we. Eerst naar Zeeland, Veerse meer en vrijdag door naar Frankrijk! Zin in! Jij ook een fijne vakantie!🌞

      Verwijderen
  4. Heel mooi deze ATC'tjes en tags. Je kleur gebruik vind ik altijd geweldig! Adembenemend is wat overdreven , maar het is wel vaak van : Oh, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, wat een kleurenpracht ! helemaal top hoor ! geslaagde atc jes, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave reeks ATC's, prachtige warme kleuren zeg en yummie details!!

    BeantwoordenVerwijderen