dinsdag 17 maart 2020

Winter Scrap Swap 6, #5



Ellen en ik zijn er vandaag weer met onze vijfde en tevens laatste Winter Scrap Swap.
De opdracht voor vandaag is: "alles mag". Zoveel mogelijk van de mooie stempels gebruikt, de toffe achtergrondstempel, het hart en de birdie's en veel watercolors. Ik heb volop genoten van dit pakket!

Gisteren ben ik voorlopig voor het laatst naar school geweest. Vanaf nu begeleiden we de leerlingen op afstand, en moeten ze het minstens tot 6 april zonder ècht contact doen. We gaan proberen om het onderwijs zoveel mogelijk gaande te houden. Het vergt behoorlijk wat van iedereen. Maar goed, als iedereen maar gezond blijft, dat is nu het allerbelangrijkste.

Ik ga naar Ellen, eens kijken wat ze gemaakt heeft...
Dank je wel voor je bezoekje, pas op jezelf en blijf gezond!
 

8 opmerkingen:

  1. Geweldig deze kleurrijke alles-mag-kaartjes! Ik vind het echte feestkaarten. Komt waarschijnlijk vooral ook door die vrolijke mutsen :-) Fijne thuiswerkdag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt er ook al zulke vrolijke kaarten van gemaakt. Helemaal top!
    Ik was gisteren de hele dag op school om werk voor de kinderen klaar te leggen. Dat kan vandaag opgehaald worden. Verder komen wij ook zo weinig mogelijk op school al sta ik vrijdag ingepland om noodopvang te verzorgen samen met een collega.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi weer, de kleuren spatten van het scherm: GAAF!
    Succes met de online lessen. Wij gaan vanmiddag op school bekijken hoe we het gaan doen met de praktijktentamens en -examens....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. net als de vorige: hele vrolijke vogeltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en frisse kaartjes! Die vrolijke kleuren en vogeltjes doen ons goed! Als e-learning ontwerper ben ik wel heel benieuwd hoe dat leren op afstand nu ingevuld gaat worden overal. Ik hoop dat het niet te lang gaat duren, maar het belangrijkste is natuurlijk dat we het virus onder controle krijgen. Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, weer helemaal leuk en vrolijk! Kunnen we wek gebruiken nu. Zelfs de grenzen dicht. Bizar...
    Succes met alles, ik hoor het ook van Annebeth, intensief, heel anders dan anders. Sterkte! EN ook jij gezond blijven met een man die in de risicogroep zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vooral de roze vind ik erg mooi.
    Beide zijn prachtig hoor, maar roze .... ik val daarvoor, ik ben een echt meisje 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wordt helemaal blij van alle vrolijke kleurtjes die ik op de blogs voorbij zie komen!
    En ja, we zitten nu grotendeels thuis. Het is een hele klus om alles voor de leerlingen te regelen, he?! Maar hopelijk kunnen we hierdoor voorkomen dat het virus explosief om zich heen grijpt.

    BeantwoordenVerwijderen