dinsdag 3 maart 2020

Winter Scrap Swap 6, #4



Ellen en ik zijn er vandaag alweer, met onze vierde Winter Scrap Swap. Zo zachtjes aan kabbelen we richting lente en ben ik in voorbereiding op ons Spring pakket. Leuke bezigheid!
De opdracht voor nu is: gebruik washi-tape op je kaart, in combinatie met de geweldige stempels. Ik heb strookjes tape op cardstock geplakt en mijn mooie Winnie&Walter stans gebruikt met een grote LOVE.


Ik ga naar Ellen, eens bekijken hoe zij haar tape verwerkt heeft! 
Fijne dag, en dank je wel voor je bezoekje hier, hartstikke leuk!


13 opmerkingen:

  1. Leuk hoe je je washitape gebruikt hebt, twee mooie kaarten!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zo de tapejes gebruiken is altijd tof! Moet ik ook nog eens doen.
    Leuke kaartjes! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaartjes zijn het zo geworden, geslaagd hoor
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee spetterende kaartjes Mariken....leuk.
    Ga nu bij Ellen kijken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee hele mooie kaarten ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze gaaf, jouw twee swapkaarten! Die vogel zo op de achtergrond gestempeld vind ik zo mooi. En dan die washi-love erbij. Top! Fijne dag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een groot verschil met de kaart van Ellen maar zeker niet minder mooi. De love stans is een mooie!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zijn ze! Leuk idee om de washi in de tekst te verwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je het tape op deze manier verwerkt hebt! Toffe kaartjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi deze kaartjes voor jullie winterswap...prachtig gedaan met die washitape...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie stempel die vogel. Prachtig duo!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat mooi ! Er zit heel veel 'gelaagdheid' en diepte in waar ik wel van hou !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Do this hack to drop 2lb of fat in 8 hours

    Over 160,000 women and men are hacking their diet with a easy and SECRET "water hack" to burn 2 lbs every night in their sleep.

    It's painless and it works on anybody.

    Here's how you can do it yourself:

    1) Get a drinking glass and fill it up half glass

    2) And then use this crazy HACK

    and be 2 lbs lighter when you wake up!

    BeantwoordenVerwijderen