dinsdag 28 januari 2020

Winter Scrap Swap 6, #2


Yehh, vandaag zijn Ellen en ik er met onze tweede Winter Scrap Swap (van deel 6). Een leuke opdracht, gebruik het Aladine setje. De inhoud is heel tof, een klein stenciltje, wat ik hier gebruikt heb, en nog drie leuke stempeltjes. Moeilijke keuze dus.. En uiteraard, dat is verplicht, een stempel uit het pakket, ziehier de tekstjes van Carabellestudio.

Zaterdag gaan Ellen en ik op pad, voor mijn verjaardag (oktober)had ik een uitje gehad. We gaan een tas maken, hartstikke leuk!
 

Nu ga ik eens kijken wat Ellen gemaakt heeft, en wat ze gekozen heeft uit dit gave Aladine setje...kijk je mee?
Fijne dag en thanxx voor je bezoekje hier.



11 opmerkingen:

  1. Echt heel gaaf geworden, zeg! Mooi zoals je het stencil hebt gebruikt om er bloemen mee te maken. En de kleuren vind ik ook zo mooi. Wat kun jij dit toch goed! Fijne dag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Mariken! Als match weer perfect! Leuk vooruitzicht, even eerst de week doorkomen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe kaartjes met je leuke setje!
    Veel plezier op je workshop!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij maakte héél wat anders, maar even zo mooi.
    Je gebruikte andere kleuren, dat geeft al meteen een ander effect.
    Zo leuk, die uitdagingen van jullie aan elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh en Veel plezier zaterdag.
      Vergeet geen foto's te maken die je dan aan ons kan laten zien!

      Verwijderen
  5. Echt heel gaaf Mariken! Knap hoe jij met alle materialen echte Mariken-kaartjes en tags weet te maken. Ben ook erg benieuwd naar die van Ellen, ik ga snel bij haar kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Mariken,

    Hele andere kleuren en type kaartje als Ellen maar ik houd ook hiervan.

    Veel plezier zaterdag.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is dat echt hetzelfde setje? Zo verschillend. Maar ook jouw uitvoering vind ik erg mooi!
    Veel plezier zaterdag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kleurig geheel Mariken.
    Weer een heel ander kaartje dan bij Ellen.
    Ook jouw stempel is erg goed gelukt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie set! Heel mooie kleuren en weer die mooie lintjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het eerste dat opvalt zijn de kleuren. Heel mooi, ik houd ervan.. en leuk dat jullie een zo totaal verschillend kaartje hebben gemaakt. Die van Ellen is ook al zo tof...

    BeantwoordenVerwijderen