dinsdag 14 januari 2020

Winter Scrap Swap 6, #1


Het is inmiddels al even winter, dus het is de hoogste tijd voor de Winter Scrap Swap van Ellen en mij. Ik ben ongelofelijk verwend met een supermooi pakket. Echt recht in de roos en helemaal in m’n straatje!

De eerst opdracht is: gebruik de vogel. Ik vind ‘m echt geweldig, twee keer gebruikt met behulp van tissuepapier.

Kijk hieronder het prachtige pakket wat ik kreeg, stempels van Carabelle, duo clear & stencil van Aladine, geweldig washi-tape (vergeten om op de foto te zetten).


Uiteraard, ik ben reuze benieuwd wat Ellen heeft gedaan met haar vogel, kijk je mee?
Fijne dag, dank je wel voor je bezoekje hier!


13 opmerkingen:

  1. Jouw vogels zijn geweldig! Gaaf dat ze naar elkaar kijken. En die kleuren, echt heel mooi. Jij weet met vogels al net zo goed raad als met bloemen ;-) Werk ze xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En waar Ellen had bedacht om geen bloemen in het swap-pakket te doen heb jij toch bloemen toegevoegd aan je geweldig mooie kaart!. Leuk om de vogel ook in spiegelbeeld toe te voegen. Ik ga even op zoek op internet naar deze techniek.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf pakket. En wat leuk zoals jullie de vogel totaal anders hebben gebruikt. Tof!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig hoor...top gedaan!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaart!!!
    Ik ben net ook even bij Ellen gaan spieken, het is zo leuk om te zien hoe verschillende jullie kaarten zijn. Tewijl jullie de zelfde producten hebben gebruikt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen idee hoe je de vogel in spiegelbeeld hebt gekregen, maar het is leuk zo op je kaart! Ellen heeft je inderdaad verwend met een mooi pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zó, deze is echt super!!
    Ik lees net bij Ellen hoe ze de keus heeft gemaakt voor de stempel, wat goed gelukt hè?!
    Leuk dat jij de vogels "half" stempelde, geeft een mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een geweldige kaart met de vogels. Ellen heeft een schitterend pakket samengesteld. Ontzettend leuke stempels. Mooi hoe je het in spiegelbeeld hebt gedaan, moet ik naar op zoek, staat al zo lang op mijn to do lijstje. Geeft en gaaf effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof deze set van Ellen en wat een mooie kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad helemaal een pakket voor jou, je hebt er dan ook weer een prachtig kaartje mee gemaakt. Toffe kleurtjes heb je gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi! Ja Ellen weet haar pakketjes uit te kiezen, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen