zaterdag 8 september 2018

Hello little one..


Nog een klein berichtje voordat ik mijn bed op ga zoeken. De kinderen en kleinkinderen zijn net weg,   
na onze famillie-bbq. Jammer genoeg niet voltallig, Wout en Nyn waren er niet bij, Wout heeft nachtdienst. En Aad, Christine en kleine Juultje zijn op vakantie in Engeland. Met zoveel is het moeilijk om iedereen bij elkaar te krijgen. Heerlijk gegeten en het was gezellig. Flink bijgekletst, ook over het huwelijk van Thom en Laris, en over hun huwelijksreis.

Deze blogpost staat al een tijdje klaar. Het knuffeltje heb ik in opdracht van Wout gemaakt, voor vrienden van hem die in september hun eerste kleintje krijgen. Nog niet bekend of het een meisje of jongetje wordt, dus Giraf in rood-witte streep is altijd goed...

Trusten voor zo en een fijn weekend verder!



8 opmerkingen:

  1. toffe giraf en kaart!
    slaap ze straks en fijne zondag morgen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat een schatje! Daar zullen de ouders in spé vast blij mee zijn! En je kaartje past er goed bij. Ik wist niet dat jij deze set van MFT ook hebt. Leuke stempels zijn dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig stel!! Rood wit is altijd goed, ongeacht het geslacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke combi, mooi gemaakt weer!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje en een wat een lieve knuffel. Heel mooi duo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zou een winkeltje moeten beginnen! Volgens mij vliegen jou leuke haakbeesten de winkel uit, zeker in combinatie met die prachtige kaartjes!! Echt geweldige cadeautjes zijn het!
    Gezellig een familie-BBQ, het weer was prachtig dit weekend. Ik heb verlangend naar buiten gekeken want met de troep in de tuin is BBQen bij ons geen optie helaas. Maar ook nu schijnt de zon dus ik duik lekker met onze Nuts het bos in zo. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen