zaterdag 22 september 2018

# Enjoy the moment...


Vandaag is het weer zover, Ellen en ik gaan naar het noorden, daten met Inge en San. 
Helaas Inge B. verhinderd, erg jammer. 
Natuurlijk gaan er kleine cadeautjes mee. Ik heb theetipjes gestipt, ingepakt met een thee'tje en een lekker chocolaatje, zie hieronder.

Inge en ik verzorgen ieder een dagdeel met een workshopje. Inge "doet" het MFT-gedeelte, en ik neem het stippen voor mijn rekening. Dat wordt een goeie combi, denk ik! 


Uiteraard mag ook een kaartje niet ontbreken. 
Ieder postje is in de kleuren van het schaaltje.


 Ingepakt en wel...


Hier onder zie je het bordje wat ik heb gemaakt met de workshop afgelopen dinsdag bij Stipstijl. Dat was een ontzettende gezellige en leerzame avond. Het komt goed...dat is wat Nienke regelmatig tegen ons zei...en dat is ook zo.


Fijn weekend allemaal!

14 opmerkingen:

  1. Wow......Mariken.....jij bent wel bezig geweest zeg....wat ontzettend mooi gedaan!
    Leuk met de kaartjes in dezelfde kleur erbij.
    Een schattig cadeautje om weg te geven maar ook leuk voor eigen gebruik!
    Groetjes en een hele fijne dag vandaag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je cadeautjes zien er supertof uit! Heel veel plezier!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, dat zijn toffe cadeautjes! Veel plezier vandaag, fijne dag met de dames!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vind ik jou stipwerk toch prachtig!! Geweldig leuk bordje en superleuke cadeautjes ook met die theetipjes. Ik krijg in oktober een stipworkshop van een vriendin dus kan al die inspiratie goed gebruiken. Waar heb je de theetipjes vandaan? Lijkt me een goed project om (klein) te beginnen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nicole, ik heb de theetipjes van Dille en Kamille. Ook Action heeft goeie opties...Je weet, altijd welkom om eens te komen hè!? Xx

      Verwijderen
  5. O ja, en veel plezier natuurlijk vandaag! (Maar dat gaat vast lukken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk die stipjes borden Mariken. Je hebt het al heel goed onder de knie volgens mij. Ik zit met het boek te oefenen maar het lukt nog niet zó. Heel gaaf zoals je er bijpassende kaarten bij gedaan hebt, een cadeautje waar de dames vast heel blij van worden. Veel plezier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie cadeautjes. Super leuk dat de kleuren van de kaartjes matchen met de stippen! Je bent al een echte expert in het zetten van stippen. Prachtig dat onderste bord!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf! Mooie cadeautjes! Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij bent echt mijn stipgoeroe! Zo leuk allemaal wat je maakt en je bent ook nog eens een perfecte juf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit zijn echt zulke geweldige cadeautjes.... Je bent echt een stip topper! Zo knap, hoe meer ik ervan zie hoe meer zin ik krijg om ook eens te gaan stippen ;-) Je kaartjes erbij zijn ook leuk. Het was vast weer een gezellige dag, met zoveel leuke dames bij elkaar kan dat niet mis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi werk! schitterende stippenbordjes, leuke bijpassende kaartjes!
    Je CAS-kaartje is ook zo leuk, net zoals je kameleonkaartjes!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen