donderdag 30 november 2017

Have a beary good birthday..


Mijn 'beetje-te-laat' kaartje voor de jarige GerJanne kan ik nu plaatsen, want ik las dat ze 'm ontvangen heeft.
De stempeltjes die ik heb gebruikt zijn van Waffle Flower. Meestal knip ik de figuurtjes gewoon uit, de bijpassende stansen zijn in verhouding duur. En dat gaat prima zo.
Op Pinterest zag ik ergens dat het beertje niet grijs of bruin was ingekleurd, maar met lila en lichtblauw, dat vond ik voor de verandering wel eens mooi.

Wat was ik gisteren blij met alle toffe reacties, ik geniet er zó van! Dank je wel!!



12 opmerkingen:

  1. Wat en lief kaartje! Prachtig van kleur. En wat een gave rechthoekstans heb je gebruikt! Lijkt wel een festonsteek, cool. Tot straks xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje, tof in deze tinten, gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je voor de verjaardag van GerJanne gemaakt...heel lief die kleine stempeltjes en het schattige beertje past daar inderdaad heel mooi bij...
    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief...en zo mooi in deze tinten...gave mal heb je gebruikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, zeker heel lief, dit kaartje! De rand is zo gaaf. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje! De kleuren zijn heel mooi bij elkaar. Fijn dat Pinterest bestaat;) je rechthoekstans heb ik niet eerder gezien. Een nieuwe?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op een kaart kan alles, ook niet traditionele 'berenkleuren' :) Heel mooi gedaan, leuke rand ook. Ik vind stansen voor eenvoudige vormen vaak ook overbodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een lief kaartje voor GerJanne gemaakt Mariken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad prachtig gekleurd zo dit leuke beertje maar ook je achtergrond sprookjesachtig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een prachtige achtergrond heeft dit kaartje! En het schattige stempeltje erbij is natuurlijk ook helemaal leuk! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen