donderdag 2 november 2017

Craftliners #challenge november


Hallo en goeiemorgen,

Gezellig dat je even komt kijken op mijn blog. Vandaag hebben we een nieuwe challenge bij Craftliners. En er is altijd een gave prijs aan verbonden.
De opdracht voor deze keer is: gebruik een achtergrondstempel, en dat doe ik graag. Ik heb gekozen voor de gave MFT Floral Fantasy Background stempel. Eerst heb ik de achtergrond gekleurd met verschillende kleuren Distress Oxides, en daarna gestempeld en ge-embost met witte embossingpoeder. Daarbij heb ik de een tekststempel uit de set 'All about you' gebruikt en een stans uit het 'You trio'. De letters die uitgestanst zijn, zijn weer gebruikt voor een bijpassende tag.

Wil je nog meer inspiratie hebben, kijk dan even op het blog van Craftliners naar de mooie creaties van mijn DT-maatjes.

Houd goed in de gaten dat als je in aanmerking wil komen voor een prijs, je in ieder geval één item uit het assortiment van Craftlines gebruikt. Dat kun je even nagaan vanuit de rechter zijbalk en klik naar de groothandel. De variatie van de merken is ruim, dus dat moet lukken.

Doe je mee? Dat vinden we gezellig!!

Dank je wel voor je bezoekje hier en een fijne dag!



16 opmerkingen:

  1. Mooi setje, prachtig van kleur! Sierlijk achtergrondstempel heb je gebruikt. Die YOU-stans is natuurlijk ook hartstikke leuk, zeker in combinatie met det tekstjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Prachtig! Zowel de kaart als het tagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De felle kleurtjes komen heel mooi uit in combinatie met het wit. Beide prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een opdracht die mooi in je straatje past! Schitterend kaartje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Mariken,de blij hakertjes zijn ook zo leuk!!!!.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg leuk kaartje met gave achtergrond ! geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje Mariken, tof met die vrolijke kleurtjes! Je achtergrond is zeker geslaagd!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje Mariken...zoooo gaaf die gekleurde achtergrond...en ook die tag is super leuk in dezelfde stijl...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier was het druk en bloggen komt er gewoon niet altijd van. Ik heb dus even zitten lezen en kwam natuurlijk ook uit bij de dag waarop ik wist dat jullie de afspraak hadden bij de cardioloog. Jeminee Mariken; wat heftig voor Hans en jou. Dat moet zeker even een plekje krijgen. Voor jullie is dit heel ingrijpend. Wat goed dat jullie je inlezen. Maar ook een hele intensieve, emotionele en zorgelijke tijd. Ik denk aan jullie; liefs
    XX

    p.s je weet wel wat ik van je kaartjes vind hé; ik ben fan:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Mariken! Dat achtergrondje is geweldig mooi en meer dan wat mooie tekst hoeft er dan ook niet bij. Ik zag ook je blijhakertjes van je vorig post. Die naam alleen al.. als je daar niet vrolijk van wordt! Ik vind ze geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke set is dit geworden. Ziet er top uit.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een leuk setje gemaakt Mariken......mooie stempelachtergrond!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Mariken,
    wat een gaaf kaartje! Die achtergrondstempel is geweldig! Ook de kleuren die je gekozen hebt, hè, ik word er vrolijk van!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die achtergrond is echt prachtig! En wat leuk dat jij er ook weer een tagje bij gemaakt hebt met het "restje".
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen