zondag 29 oktober 2017

To a deer friend..



Hey, hallo,

Vandaag ben ik te vinden op het bog van Craftliners, met een tutorial hoe je een 'scene' maakt. Natuurlijk vind ik het erg leuk als je daar komt kijken...Wat je hierboven ziet, is niet alles...

Drukke dag voor de boeg. vanochtend komen Ivo en Inge, mijn broer en schoonzus nog voor m'n verjaardag. En eind van de middag komen onze Kids & Co (zo heet onze familieapp) en Brittje, lekker eten. Britt eet echt als een dijkwerker en vindt alles heerlijk.
Gisterenavond stonden Aad en Christine ineens voor onze neus, ze hadden zich een dag vergist. Dus, gekookt voor vieren ipv twee, dat was onverwachts gezellig.

Fijne zondag!




11 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend schattig kaartje! De schaduwen heb je ook mooi gekleurd onder de diertjes. Gezellige, onverwachts bezoek. Ik ga snel even kijken bij Craftliners naar je beschrijving en wat je daar nog meer laat zien....!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart! Geniet van je verjaarsvisite en smakelijk eten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje, heel mooi! Fijn weekend verder. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom net van bij craftliners en heel tof om eens de making of te zien!
    Het inspireert me!
    Je kaart en tag zijn prachtig!!
    Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga gauw kijken. Natuurlijk :-) Ben helemaal benieuwd naar 'the making of'. Hele gezellige dag vandaag! 't Is jouw verjaardag, dus laat je verwennen en zet de Kids & Co maar aan het werk. Enjoy xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf kaartje, een mooi tafereel heb je ervan gemaakt. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart. Ik ga straks op het Craftlinersblog even lezen hoe je hem gemaakt heb.
    Fijn weekend nog.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje Mariken....ik heb net gekeken bij Craftliners....ook tof!
    Heb een gezellige zondagavond.....maar dat komt vast goed!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben natuurlijk even bij Craftliners gaan kijken en leuk om het hele proces van deze kaart te zien. Het resultaat is prachtig!! En dan ook nog een leuke tag erbij. Zo te horen heb je net als wij een hele gezellige drukke dag gehad. En nog een bonus-uurtje extra ook nog. Nu lekker met de voetjes omhoog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Mariken,

    Wat een leuke kaart alweer!
    En wat hadden jullie een gezellig weekend!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen