dinsdag 6 december 2016

Secret Santa


Gisteren was het eindelijk zover...Secret Santa! Met ons Handletterclubje hadden we lootjes getrokken en afgesproken om een gezellig Sint-pakketje te maken. Op 1 december op de post...en op 5 december uitpakken. Zeker als het pakketje lekker op tijd op de deurmat valt, vraagt dat toch enige zelfbeheersing!

Voor mijn lootje had ik het lijstje eens goed bekeken en het volgende samengesteld, zie foto. Alles ingepakt, labeltjes erbij en natuurlijk een gedichtje. Beetje eigenbelang, want degene die ik getrokken had, maakt de prachtigste handlettercreaties! Dat wordt genieten op haar blog, hoop ik!!

Zelf ben ik ook onwijs verwend. We vieren geen Sinterklaas, maar we doen pakjes onder de kerstboom. Maar het leuke pakketje wat ik kreeg, gaf me toch een echt Sinterklaasgevoel. Nogmaals dank Secret Santa!!!




13 opmerkingen:

  1. Heel leuk idee van jullie clubje!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was echt heel leuk en spannend, onze Secret Santa! Jouw pakketje met mooie kaartjes en tag ziet er ook weer prachtig uit. Volgens mij zijn we allemaal onwijs verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een tof idee! En wat leuk om elkaar zonet verrassen. Leuk om voor een ander iets samen te stellen, maar zeker ook om te krijgen, eerlijk is eerlijk.
    Het ziet er prachtig uit, de kaart en de labels.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakte wel een mooi dessin met de PA bloem, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet eruit als een heel gaaf pakketje! Leuk... Secret Santa, wij doen het voor de tweede keer op school met collega's. Iedereen trekt een lootje en koopt vijf kleine cadeautjes en geeft dat al dan niet met gedichtje. Na de kerstmaaltijd raden we wie wie had. Ik zelf weet het al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee !!!!
    Wel een heel gaaf pakketje heb je samengesteld !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf pakketje! En je tag en kaartje......zucht....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk!!! Tof idee als je dat met gelijkgestemde doet. Elkaar verwennen met knutselgerief, lijkt me zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee zo'n secret santa. Een mooi pakketje wat je prachtig hebt ingepakt. Ik hoop dat je zelf ook goed verwend bent.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kadootjes en wat een ontzettend leuk idee om elkaar zo te verrassen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gezellig Mariken....zo heb je inderdaad een Sinterklaas gevoel! Je hebt een mooi cadeautje gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat voelde ik me verwend Mariken met dit prachtige pakket!! Ik heb de pennen al een beetje zitten testen en ze schrijven heerlijk. De chocolalala heb ik mee naar mijn werk genomen (mijn collega's zijn ook heel blij met jou nu!) Maar het allerleukst zijn toch de tags en het kaartje met het lieve gedichtje. Zo mooi gemaakt, in geen winkel te koop en daarom zo onbetaalbaar. xxx Nogmaals superbedankt!! (nu alleen nog een pakketje met heel veel tijd om te knutselen...)

    BeantwoordenVerwijderen