vrijdag 13 februari 2015

Winter Scrap Swap 3



Jawel, onze derde swap alweer, van Ellen en van mij. Nog een keer en we gaan naar het voorjaar toe...dat wordt een lente-swap waarbij ik de spullen ga uitkiezen. Gelukkig heb ik bijna vakantie, en dan ga ik dat lekker op mijn gemakje doen...leuk!!

Gisterenavond hebben we ouderavond gehad, nu nog een paar uurtjes werken en dan ben ik een week vrij...heerlijk!!

Mijn kaartje gaat naar Ellen, met een Flow erbij, om een beetje te kunnen ontspannen volgende week.
Hop je even mee naar haar om te kijken wat ze gemaakt heeft?

Tot gauw!!






13 opmerkingen:

  1. Supertoffe kaart Mariken !
    Erg leuk die swaps van jullie !
    Geniet van je laatste dag en vooral van de 9 vrije dagen die hierop volgen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is je kaartje!!! Mooi dat rode hartjes papier erbij, geeft net dat beetje extra!!
    Ja, swappen is zo leuk!!!
    De pret begint al bij het samenstellen van het pakketje!
    Ik ga snel even bij Ellen kijken wat zij gemaakt heeft.
    Fijne vrijdag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een gave kaart! Mooie tekst, vrolijke papiertjes en leuke lay-out! Nog even (jij iets korter als ik, haha) en dan rustig aan!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woooow jij ook al zo een schitterend kaartje gemaakt voor jullie swapje....ik kom al van Ellen gehopt hoor Mariken ... maar ook deze is een lust voor het oog en Ellen zal dat ook zeker vinden...

    groetjes en een fijn carnavalsweekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk, die tekst krijgt extra kracht op die grote cirkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele week om te realiseren wat er op deze leuke kaart staat: Dream a little Bigger!
    Ik wens je een goed weekend en een lekkere vakantieweek!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Mariken.....leuk labeltje!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoveel interessante kleuren en patronen. Die grote cirkel in het midden vind ik wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die grote tekst vind ik echt super! Echt een eyecatcher! Wat leuk dat jullie blijven swappen, ik vind het altijd erg fijn om te lezen/zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eindelijk even tijd op te reageren op jouw (of moet ik zeggen mijn ;)) swapkaart. Hij is hartstikke leuk en in het echt nog mooier dan op de foto! Bedankt voor je gezellige en lieve cadeautje, ben er blij mee :) Weltrusten xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook al zo'n superleuke kaart! Jullie swapjes zijn zó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb niet zoveel lef om allerlei prints en kleuren te cobineren; jij wel. Ik vind het gaaf. De kaart is op zich al een cadeautje:)

    BeantwoordenVerwijderen