dinsdag 27 september 2011

Geniet van elk moment...



Hebben jullie dat ook? Vanavond was ik zo moe...ben toch aan tafel gaan zitten om dit kaartje te maken, en ik knap daar zo van op!
Teddy Bea is voor een collega die bevallen is van een meisje. Ik heb Bea ingekleurd met Copics. Het designpapier is van Eline's huis, dat blijft erg mooi.
De doily is van My Favorite Things, ik heb de randen wat bruin gekleurd met distress-inkt. Ook de bloemen (stans Crealies) heb ik  bijgekleurd. Een tekststempeltje met een touwtje eromheen maken het kaartje af.
Nu ga ik Sam nog even uitlaten en mijn bed eens opzoeken. En ik ben benieuwd of ik morgen om 7 uur de moed heb om te gaan hardlopen, het is nog zo donker!

Challenge: Teddy Bo Challenge

Bedankt voor je bezoekje en tot gauw,
gr-jes Mariken.

9 opmerkingen:

  1. Schattig die beertjes! Ik vind het een heel lief kaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje! Je kaart hieronder heb ik gemist, geloof ik. Ik vind hem super gaaf! Leuk afdrukje is dat zeg!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach die teddy bo's die zijn zooooo superschattig ! helemaal toppie ! mooi ! proficiat aan je vriendin,
    nog een fijne dag,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi mariken
    wat heb je er een geweldig leuke en mooie kaart van gemaakt en zo prachtig gekleurd,super!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje weer! Ik herken het wel dat je heerlijk kunt ontspannen door te freubelen...
    Ben je al wezen hardlopen? Tot straks!
    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Mariken,lief afdrukje,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mariken,

    wat een schattig kaartje! Ik vind dat roze met bruin altijd een heel special uitstraling heeft.
    En dan het lieve beertje erop! Helemaal leuk!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Totally fabulous!
    Thanks for joining us at the Teddy Bo challenge
    Nela xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk kaartje! Ik herken dit heel erg goed...onze hobby geeft zoveel ontspanning :-)

    San x

    BeantwoordenVerwijderen