dinsdag 18 september 2018

Summer Scrap Swap #5


Jawel...helaas de laatste alweer van de Summer Scrap Swap van Ellen en mij. Afscheid nemen van de zomer, alhoewel...het wordt nog prachtig weer deze week! En afscheid nemen van dit supertoffe pakket, wat was dit een geweldige stempelset. Gelukkig mag ik ‘m houden, ik ben er nog lang niet klaar mee. Inmiddels ben ik al druk geweest met ons Autumn pakket, dat is in de maak.

Voor mijn laatste kaartje ben ik aan de slag gegaan met Distress oxides, hartstikke leuk om te doen. De opdracht was: alles mag, dat was een gemakkelijke.

Straks gaan Ellen en ik naar Rotterdam, een workshop “Stippen” volgen bij Stipstijl. Zo’n zin in, want van alle stipsters maakt ze echt de gaafste dingen. Lekker eerst samen eten en daarna op pad dat is zowiezo een feestje...

Nu gauw naar Ellen, eens kijken wat ze gemaakt heeft. Kijk je mee?
Thanx voor je bezoekje hier, dat wordt zéér op prijs gesteld!


15 opmerkingen:

  1. Heel tof kaartje!
    Geniet van jullie workshop en uitstapje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie afsluiting van jouw zomeropdrachtjes. Veel plezier in Rotterdam.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, na twee keer kiwi nu twee keer watermeloen! Lag ook wel een beetje voor de hand, want deze was nog ‘over’. De uitstraling is deze keer wel totaal anders, bij jou lekker kleurig en bij mij wat minder, Jouw alles-is-mag-kaart is echt hartstikke leuk én vrolijk. Past perfect bij het mooie weer. Ik zie je vanmiddag, heel veel zin in ons stipavontuur! Werk ze xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kleurrijke kaart om de dag mee te beginnen ! past helemaal in het zonnige sfeertje,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig vrolijk en kleurrijk kaartje! Erg leuk. Veel plezier bij juliie workshop, stip ze :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Prachtig! Mooi die kleur overgang!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk kaartje, leuk!
    Geniet van jullie uitje vanmiddag en vanavond, liefs voor Ellen!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf kaartje, zo vrolijk.Het spat hier van het scherm. En wat een leuk vooruitzicht, straks de workshop met Ellen in Rotterdam. Lekker ontspannend en ik ben nu al benieuwd naar de resultaten! En natuurlijk ook naar je herfstswap pakket..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, ook bij jou watermeloenen! Ook dit is een gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze zag ik al van ver blinken in de kantlijn :)
    Heel mooi, de kleuren van de achtergrond zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jouw kaart zorgt dat de zomer nog lang niet voorbij is. Wat een heerlijke, vrolijke kleuren. Veel plezier samen bij het 'stippen'.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk fleurig kaartje! Inderdaad een geweldige stempelset. Heerlijk om zomaar op dinsdag naar zo'n leuke workshop te gaan. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje is echt prachtig met die geweldige kleuren! Jullie zomeren nog gezellig even door met de watermeloenen. Ik schreef het al bij Ellen, ik heb er echt enorm veel gegeten deze zomer, lekker uit de koelkast als alternatief voor een calorie-rijk ijsje... heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kan me voorstellen dat je er nog niet zat van bent :) Wat een gave stempel is dit, heerlijke kleurtjes! Veel plezier vandaag, ben benieuwd wat jullie gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijk vrolijk kaartje, super leuk! Geniet maar lekker van jullie dagje samen!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen