zondag 17 juni 2018

Spring Scrap Swap #5


De laatste post uit het pakket van de Spring Scrap Swap, van  Ellen en mij. Wat gaat dat snel zeg, de lente is bijna voorbij, op naar de zomer. Alhoewel, wat hebben we al prachtige warme dagen gehad zeg!!

Het idee voor de achtergrond, met verschillende strookjesdesignpapier heb ik voorbij zien komen op het blog van Reverse Confetti, en dat vond ik zo leuk. Dus...gepikt. Natuurlijk een lief pandabeertje van Wplus9 erbij, en een passend tekstje. Klaar is mijn laatste kaartje...

Nu gauw naar Ellen, en bekijken wat ze gemaakt heeft. Altijd zo gezellig om te doen!
Jullie bedankt voor het volgen van onze Swap, dat maakt het nog eens extra tof!

Wens jullie een fijne zondag!

13 opmerkingen:

  1. Inderdaad erg leuk met die strookjes. En goede ideeën zijn er om gepikt te worden;) Het tekstje past perfect bij jullie swap. Ik vermoed zomaar dat dit kaartje naar Ellen is gegaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat een leuk idee, die achtergrond! Ook fijn om laatste restjes papier op te maken. Hartstikke leuk kaartje, op naar het zomerpakket :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk geworden !
    nog een fijne zondag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Strookjes zijn altijd leuk, en zeker deze. Leuke manier om restjes op te maken ook.
    Prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk die swaps, ik geniet er ook zo van. Ik heb net weer het nieuwe pakket voor Nicole in zitten pakken, leuk!
    Tof kaartje met de strookjes! Ik heb ook nog even bij je terug gescrollt, leuke diverse dingen allemaal!
    Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje, mooi met die schuine strookjes zo!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach.....ook jouw kaartje is super schattig Mariken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beter goed gepikt dan slecht bedacht :) idd een superleuk ideeven het resultaat is geweldig leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een gaaf idee! Heel leuk achtergrondje is het! En jullie swap was weer erg leuk om te volgen. Ben nu al benieuwd naar de zomerswap...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahhhhhh zie tot mijn schande dat ik nog niet eens gereageerd heb op dit kaartje! En dat terwijl ie zo leuk is. De achtergrond van strookjes designpapier vind ik super. Goed gepikt ;-) En dat het kaartje op mij lag te wachten toen we uit Nijmegen terugkwamen was helemaal bijzonder. Dankjewel voor deze lieve fanmail!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een heerlijk fris en vrolijk kaartje dit! Het achtergrondje is inderdaad geweldig, misschien pik ik het gewoon weer een keer van jou! Maar nu snel eerst bij Ellen kijken...

    BeantwoordenVerwijderen