vrijdag 22 juni 2018

Jij bent fantastisch


Hey, hallo!

Een kaartje voor mijn lieve Hans. Dat had hij wel verdiend, met vaderdag. Altijd staat hij voor ons 5-tal klaar. En dat is ontzettend fijn voor hen.
Kangoeroe op de fiets had ik gezien bij Cats on Appletrees, zo geinig!

Vandaag de laatste lesdag. Wat een vreemd idee dat het schooljaar alweer bijna voorbij is. Straks heb ik de laatste les met mijn mentorklas. We gaan een spel doen, en Hans komt even met Guusje. Ik heb zoveel verteld over haar, en aangezien we dieren op school hebben, kan dat. Lekker wat drinken en een tractatie erbij, gezellig. Ik ga hen missen, “mijn kinderen”. Omdat ik wiskunde en biologie geef, zie ik ze veel, en dat twee jaar lang...

Morgen ga ik met Marion op pad, een workshop “vest haken” volgen bij Saskia Laan, in Amersfoort. Dat is weer eens wat anders dan beestjes haken...

Alvast voor straks, fijn weekend!



14 opmerkingen:

  1. Gave kaart met gave stempels!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje heb je voor jouw Hans gemaakt Mariken.
    Veel plezier vandaag en morgen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk !!!!
    Succes met haken !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een leuk kaartje voor jouw Hans! Jammer dat ik (weer) heel de dag bij de examens was, ben je maatjes misgelopen...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh grappig, ik hoorde vandaag op de radio dat het vandaag bringyourdogtoyourwork dag was! Wist je dat?
    Je kaart voor Hans is erg leuk! Die kangoeroe op de fiets, hoe verzin je het!!
    Fijne dag morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig die fietsende kangoeroe! Jouw Hans is zeker goud waard. Wat een lieverd is dat toch, voor jou en voor alle kids. Kaartje is dan ook meer dan verdiend. Veel plezier morgen met Marion. Wel ff showen hoor, van de week dat vest.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve, leuke kaart! Ik denk dat de leerlingen jou net zo gaan missen, ik heb nooit zo’n lieve mentor gehad ;-) Wat leuk, Guusje mee naar school! Dat was vast een succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief van je, deze kaart voor je Hans. Geniet van je vakantie ! Annick

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf deze kaart, die kangoeroe op de fiets is top! ik zag op FB de kaart die je kreeg, wat ontzettend lief en wat fijn dat je zo gewaardeerd wordt! Veel plezier met de haak workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappig die kangoeroe op de fiets. Heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig leuk deze kangoeroe voor Hans! Dat tasje ook.. helemaal leuk! Wat is het schooljaar voorbij gevlogen hè! Sverre moet nog één weekje stage en dan komt hij alweer naar huis. Nog even doorbijten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig dit kaartje en wat lief speciaal voor jouw Hans! Jeeehhh hebben jullie nu al vakantie, nou geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen