zondag 22 oktober 2017

Happy birthday from all of us..


Lieve allemaal,

Ja, vandaag ben ik 56 jaar geworden, dank jullie wel voor de lieve felicitaties en post die ik gehad heb. Wat voel ik me jarig en zo rijk met m'n lieve Hans, kinderen, kleinkind (en nog twee!!! op komst), en alle aandacht van blogvriendinnen, facebookfelicitaties, gewoon ontzettend lief en leuk allemaal.

Hans en ik hebben genoten van onze week op Tenerife. Na heel wat trouble-ige maanden is het goed om het een en ander achter ons te laten en energie op te doen voor wat er komen gaat. Gisteren hebben we een lange reis naar huis gemaakt, met een tussenstop van 5 uur in Madrid. Voor Hans een aanslag op z'n energie, vandaar dat ik m'n verjaardag volgende week vier. Dan zijn ze er allemaal, en zijn we met 13-en.
Maar goed, de kinderen zijn toch vandaag even geweest. Lot en Mike kwamen Guusje terugbrengen, jippie!! En Brittje miste ons, dus Chris en Maaike kwamen met haar langs. Vervolgens kwam Wout uit Utrecht, lunchen en bijkletsen, en daarna Thom en larissa ook nog. Zó spontaan en lief allemaal.

Ik heb een heerlijke dag gehad, een verjaardag zoals je wenst...
Liefs, Mariken

19 opmerkingen:

  1. Mariken, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en zo te lezen was de vakantie en verjaardag fijn om op terug te kijken. Hopenlijk ben je ook weer opgeladen voor gezin, man en school. Jou kaartje is weer schitterend, heerlijk die eigenwijze varkentjes. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Mariken,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Mijn kaartje komt te laat, kan ik je zeggen. Ik baal daar altijd van, maar ik lees dat je het volgende week viert, dus met nog wat binnendruppelende post blijf je jarig tot het je het ook viert, misschien wel de hele week....
    Hopelijk is Hans dan ook wel weer wat fitter.
    Werk ze deze week weer. Een mooie week om terug te kijken.
    Oh, vergeet ik bijna te zeggen dat je kaartje enig is!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn dat je zo,n mooie dag hebt gehad, je kaartje isweer een plaatje!!

    fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super kaartje! Zo lief!
    En ook hier: gefeliciteerd!
    56 dat staat mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke feestvarkens op je kaartje, erg leuk! Mooie tafereeltjes maak je altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijne verjaardag gewenst, zo te lezen heb je ervan genoten en ook van jullie vakantie, spijtig dat ik je adres niet heb, anders had je een kaartje ontvangen. Leuk kaartje heb je weer gemaakt.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig dat iedereen toch nog even langskwam, fijn zo'n verjaardag! En dan nog een feestje in het verschiet...
    Je kaartje is weer tof, gaaf met die boerderijdiertjes.
    Geniet van je vrije maandag en tot morgen, grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd Mariken.....met je verjaardag maar ook dat jullie twee keer opa en oma worden.....wat ontzettend leuk! Geniet nog lekker na van alles.
    Ook mijn kaartje komt te laat!
    Jouw kaartje ziet er prachtig uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie Mariken! Alsnog proficiat en er komt alsnog een kaartje aan!
    En wat een leuke kaart heb je trouwens weer gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hiep hiep hoera! De feestvarkens vieren gezellig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi voor je kaart en mooi voor een verjaardag zoals je die wenst. Tot zo xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd! Fijn dat je een leuke dag gehad hebt. Je kaartje is ook erg leuk! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kaartje met alle diertjes.
    & natuurlijk komen we even langs op je verjaardag, en volgende week gewoon weer. Gezellig om iedereen dan weer te zien.
    Liefs van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte! Leuke kaart zeg. Schattig, die diertjes :) Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hartelijk gefeliciteerd nog mariken met je verjaardag gisteren...heb de datum genoteerd op de kalender...
    en ook met het feit dat jullie weer oma en opa gaan worden....
    zo leuk voor jullie ...weer echt iets om naar uit te kijken
    En ja je kaartje is weer SUPER lief....

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En nu nagenieten en bijkomen. Weet dat ik - zeker morgen - aan je denk..
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Mariken,

    Ik wist niet dat je jarig was, dus er komt nog wel iets aan binnenkort... Alvast gefeliciteerd en je postte een mooi verjaardagskaartje voor jezelf! haha!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Klinkt als een heerlijk dagje met veel liefde en gezelligheid. Betere verjaardag kun je niet hebben toch! En jhee, een tweeling?! Hoe leuk! Dat wordt vast weer knuffeltjes en rammeltjes haken tussen de bedrijven door. Je kaartje is ook weer geweldig, vind het gaaf dat je de lucht roze hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen