zondag 20 augustus 2017

Summer Srap Swap #3

 Goeiemorgen,

Na een korte 'break' zijn Ellen en ik er vandaag weer met de 3e uit onze reeks Summer Scrap Swap. Ook al laat de zomer ons een beetje in de steek, ik heb gekozen voor zonnige kleuren. De opdracht was: natuurlijk één van de mooie stempels van Altenew gebruiken, met de stans van Concord & 9th. Echt een ontzettende leuke, heel veelzijdig! Natuurlijk had ik een overschotje, en dat wordt uiteraard een tagje.

Zo direct gaan Ellen en ik naar het noorden, naar San en Inge. Door allerlei omstandigheden is dat heel lang geleden, ik heb er onwijs veel zin in. En vanavond gaan we uit eten met Lot en Mike, als bedankje voor het oppassen op Guusje (met haar gaat het wonderbaarlijk goed! Wat geneest zo'n hondje snel...).

Ik ga eerst nog gauw even bij Ellen kijken, ga je ff mee??

Gezellige zondag, en tot gauw blogs!



20 opmerkingen:

  1. Gaaf zeg! Supermooi die zwarte bloemen in de gekleurde achtergrond. Het overblijfsel van YOU levert ook nog een tof tagje op. Fijn dat we weer begonnen zijn en supergezellig dat we zo samen richting noorden gaan. Genoeg bij te kletsen volgens mij ;-) Tot zo xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super vrolijke kaart door de spetterende kleuren. Gaaf wat je met de snijmal hebt gedaan, geeft een leuk effect. Hele fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt ,veel plezier vandaag.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk, de witte cirkels om de bloemen is mooi gedaan.
    Gezellige dag in Noord-Holland.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dit is een kaart om erg vrolijk van te worden!! Zò leuk gedaan, een fleurige achtergrond en dan de bloemen in zwart. Slim met dat witte randje eromheen, zo vallen de bloemen nog meer op. Geweldig!! Je hebt een super dag vandaag als ik het zo lees, allemaal leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héél mooi! Wat leuk ook altijd om te zien hoe jullie totaal andere kaarten maken met dezelfde dingen.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart. Mooie overgang qua kleur. Zoiets zou ik nou niet kunnen bedenken. Top. Fijne dag met Ellen bij Inge en San.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ook hier een toffe kaart, mooie achtergrond en prachtige bloemen!
    Je kaartjes hieronder zijn ook heel mooi!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, dit vind ik echt prachtig Mariken!! De zwarte bloemen knallen echt tegen die geweldige achtergrond. Topkaartje & tag!! Heel veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof kaartje en tag en zo te lezen heb je een hele leuke dag gepland !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi met die witte randen. En hier ook al zo'n vrolijke kleuren. Veel plezier daar samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie strak en lekker fel; hier hou ik van! Veel plezier vandaag!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk Mariken en het stukje wat over was past precies op je tag.....prachtig!
    Ik ga ook even bij Ellen kijken!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, prachtig kaartje.
    De kleuren zijn zo mooi bij elkaar.
    & het tagje, die mag niet vergeten worden. Leuk!
    Gezellige dag gehad vandaag?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige achtergrond! En natuurlijk hele mooie kaart! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bold, dramatic and gorgeous, Mariken ... those warm colours are stunning with the black blooms ... love it! Thanks so much for coming by and for your sweet words! Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi en warm en zonnig, je kaart. Het is zo raar, ik lees en hoor allemaal regen verhalen en herfstige dagen, terwijl ik dat hier in IJsland had verwacht. Wij hebben in 10 dagen anderhalve dag bewolkt weer gehad met 2 keer 10 minuten regen.....nu weer twee dagen volop zon. Wel koud, max 15 graden vandaag en gisteren.
    Oh ja, je tag is ook weer leuk.
    Fijn dat het met Guusje goed gaat...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze abstracte bloemen doen het erg goed op je vrolijke kaart ! Mooi ! Annick

    BeantwoordenVerwijderen