dinsdag 14 september 2021

Summer Scrap Swap 8, #5

                                                                    

                                                                   Goeiemorgen!

De laatste van de Summer Scrap Swap van Ellen en mij. Ongelofelijk, de zomer is alweer bijna voorbij... 

De opdracht is: alles mag. Het gekke is dat ik dat het lastigst vind. Geef mij maar een opdracht, dan weet ik waar ik uit kan kiezen qua materialen. Toch heb ik de stempels van Carabelle Studio Azoline Tournecoti nog een keer gekozen, en dan de kleine stempeltjes.Het repeterende patroon vind ik lekker strak.Tekst erbij in het zwart, dat geeft contrast. Vier kleine cadeaukaartjes, altijd handig en leuk, toch?

                Nu naar Ellen, eens kijken wat zij heeft gedaan deze laatste keer. Fijne dag allemaal!



 

2 opmerkingen:

  1. Zeker handig, die kleine cadeaukaartjes. En ik heb dat hetzelfde. Alles mag, vind ik vaak een ramp. EN ook niet leuk voor een uitdaging. Waarmee wordt je dan uitgedaagd? Nee, doe mij ook maar een opdracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ga ik onthouden! Geen ‘alles mag’ opdrachten meer de volgende keer ;-) Toch heb je er wel weer wat moois van gemaakt. Gave kaartjes zijn het. Zeker in het echt 🤩

    BeantwoordenVerwijderen