dinsdag 31 augustus 2021

Summer Scrap Swap 8, #4


Goeiemorgen!

Na een korte summerbreak zijn  Ellen en ik er vandaag weer met deel 4 van onze Summer Scrap Swap. De opdracht is: gebruik embossingpoeder. Ik hou ervan, vooral de witte gebruik ik vaak. Twee stempels uit het pakket gebruikt: de Carabelle Studio Azoline Tournecoti (vind het net een bloem maar kwam er later achter dat dat niet zo is...) en de Darkroom Door Abstract Stamp ( stippels zijn altijd leuk). De kleuren zijn aangebracht met Ecoline Brushpennen, wat zijn die tinten toch mooi helder.

Natuurlijk, ik ben nieuwsgierig naar de creatie van Ellen, ga gauw kijken.

Hopelijk hebben jullie een fijne vakantie gehad? Ik heb deze week nog vrij, volgende week gaan de scholen in het zuiden starten. Groetjes en een gezellige dinsdag!


 

3 opmerkingen:

  1. Jij gebruikt altijd van die mooie kleuren combinaties.
    Zo leuk dat jullie deze zomer swap nog steeds volhouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Altijd prachtig kleurgebruik! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daphne heeft helemaal gelijk: jij gebruikt altijd van die mooie kleuren! En dat levert ook altijd hele mooie kaarten op. Deze is ook weer top. Gaaf dat er net één stukje is zonder de stippen. Daar is vast over nagedacht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen