vrijdag 23 juli 2021

Cas on Friday #210 Tiny Images

                              Goeiemorgen,

Een nieuwe challenge bij Cas on Friday voor jullie vandaag, met een leuke uitdaging: Tiny Images. Ik hou ervan, leuke kleine stempeltjes en bij mijn Cats on Appletrees collectie heb ik er genoeg te kiezen.

Binnenkort heb ik een verjaardagskaartje nodig, dus ik heb een feestelijke gemaakt met mijn mini stempeltjes.

Wie doet er mee? Voor leuke voorbeelden en inspiratie ben je welkom op ons blog. Ik ben benieuwd naar jullie "tiny" post.

Alvast een goed weekend en dankjewel voor je bezoekje!




 

3 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk en wat een mini stempeltjes zijn dat! De mijne is al klaar! Zie je morgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en feestelijk kaartje!
    Fijne vakantie voor jullie, geniet ervan!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen