vrijdag 16 april 2021

Cas on Friday #203 New home

Goeiemorgen,

Daar zijn we weer met een nieuwe challenge bij Cas on Friday! New home... ik dacht niet dat ik zo"n kaartje ineens nodig zou hebben. Jawel dus, want Lot en Mike hebben onder voorbehoud een huis gekocht.

Bij ons in de buurt, superfijn! En wat zijn ze blij!!

Dus dit kaartje, gemaakt van washi-tape en letter stansen, gaat naar hen toe.

Wie doet er mee? Voor leuke voorbeelden en inspiratie ben je welkom op ons blog. Ik ben benieuwd wat jullie met deze challenge kunnen..

Een gezellig weekend alvast gewenst en dankjewel voor je bezoekje!


 

6 opmerkingen:

  1. Superleuke reden om een kaartje voor te te maken. Lekker vrolijke met dat tape!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en leuk kaartje, ook speels met de verschillende kleuren in de letters.
    Ook je andere creaties in je vorige berichten zijn erg mooie resultaten.
    Groetjes en nog een fijne dag
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De letters springen er echt uit zo tegen dat wit, heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel tof, zowel je kaartje als het mooie nieuws!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk nieuws en ik kan me inbeelden dat je hart een vreugdesprong maakt als het dichtbij is.
    Toffe kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. How lovely that your friends are moving into your area! What a fabulous card you made for them too. The washi is gorgeous and makes the letters look really striking. Vicky x

    BeantwoordenVerwijderen