dinsdag 2 februari 2021

Winter Scrap Swap 7 #4

Goeiemorgen! 

Fleur en kleur in deze grijze dagen! Vandaag mogen  Ellen en ik weer een Winterswapje showen, gezellig!

De opdracht is: gebruik in ieder geval ook het washi-tape, buiten natuurlijk de gave stempels van Birgit Koopsen. Ik gebruik ze met veel plezier.

Deze kaartjes zijn gemaakt met een gelliprint. En omdat ik altijd restjes overhoud, is zo kaartje drie ontstaan, die met het hart. Stiekem vind ik dat soort kaartjes meestal het leukst. Ik heb gekozen voor het hartjestape, en die zie je tussendoor op de kaartjes terug. De stempels ingeschilderd met watercolors, wat xxx-jes erbij en klaar.

Benieuwd wat Ellen gemaakt heeft, kijk je mee? Fijne dag, blijf gezond, en dankjewel voor je bezoekje bij mij. XXX



 

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten, heel mooi de kleurrijke achtergrondjes! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf weer Mariken...erg vrolijk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha ja, jij bent goed in fleur en kleur. Bij mij is het gewoon zwart-wit, hihi. Maar wat zijn ze leuk, deze vrolijke kaartjes (kaartjes?). Al hebben we niet hetzelfde tape gebruikt, het hartenstempel komt wel bij ons allebei terug. Fijne dag nog xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heerlijk kleurrijk weer, bij Ellen zwart wit, bij jou sprat de kleur van het scherm.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook jouw swapkaartjes zijn weer prachtig Mariken hele vrolijke kleurtjes..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, omdat ik eerst bij Ellen heb gekeken weet ik dat dit niet helemaal de opdracht was ;-) Maar met zulke mooie kaartjes vergeeft ze jou dat vast! Heel fleurig, daar word je blij van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooow wat is dit gaaf Mariken.
    Lekker felle kleurtjes die super bij mekaar passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke felle kleurtjes is echt wel je handtekening. Mooi resultaat.
    Groetjes en hou je gezond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen