dinsdag 15 december 2020

Mix & Match #48


Jippie, het is de 15de van de maand! We hebben een nieuwe Mix & Match, met EllenIngeSanInge B. Omdat ik nogal aan het worstelen was met de sketches, gaan we het over een andere boeg gooien. Een kleuren challenge, ik ben er blij mee!!

Deze "in colour balance" heb ik op Pinterest gevonden. Winters en warm, met roze, rood en blauwtinten.

Met mijn ecoline stiften en een stencil heb ik een print gemaakt en in stukjes gesneden. Potjes en kerstboompjes gemaakt, gelijmd en gestikt. Tekstje erbij en... klaar is Mariken!


Ik ben benieuwd of de anderen dit ook zo leuk vinden ga een kijkje nemen bij mijn Mix & Match maatjes. Dank voor je bezoekje en fijne dag!


 

9 opmerkingen:

  1. Deze kerstbomen knallen van het scherm! Mooi! Echt jouw kleuren.
    Leuk zoals je het boompje vastgestikt hebt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe kaartjes, heel leuk gemaakt. Ze passen perfect bij het kleurenschema!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe gaaf is dit mooie batik kerstboompje, en het stiksel... wauw superleuk gedaan!!!Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, heel mooie kleuren (ik zag ze al op instagram 😉)
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen