woensdag 15 april 2020

Mix & Match #42


Hey, daar zijn we = Ellen, Inge, SanInge B.en ik alweer met een nieuwe Mix&Match! Het lijkt wel of de 15-de van de maand steeds sneller komt... De tijd vliegt door mijn vingers. Soms weet ik niet welke dag het is, dat komt ook omdat ik nu niet naar school ga.

Deze sketch is uitgezocht door San, en daar heb ik mijn eigen draai aan gegeven. Volgens mij is ie nog steeds herkenbaar. Wat printjes met passende kleuren gemaakt met de gelli-plate en een mooie bloem van Rubber Dance.

Wat zouden m’n maatjes deze keer gefixed hebben? Altijd spannend en tof om te zien. Kijk je even mee? 
Geniet van het mooie weer, volgens mij komt er zon en komen er ook wat graden bij!

6 opmerkingen:

  1. Ja gek hè, ik moet ook elke keer echt nadenken welke dag het is. Je kaartje is weer heerlijk vrolijk en kleurrijk! Geniet van het zonnetje vandaag, ik ga snel ook bij je maatjes kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en vrolijk kaartje, heel mooi gemaakt zo!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi... ja dat is nu zo, omdat we uit ons ritme gehaald zijn en dan ook nog de tweede Paasdag. Ik heb het bijna altijd als ik nachtdiensten heb..je kaartjes zijn geweldig! Kleine kunstwerkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klopt en zeker in deze week ben je soms de dag kwijt!
    Je hebt een gaaf kaartje gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is inderdaad nog steeds herkenbaar. En superleuk met deze vrolijke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So bright and vibrant, Mariken ... such a cool background ... and a fabulous, whimsical bloom! Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen