dinsdag 8 oktober 2019

Rubberdance - Fish - Swim - Love -


Vandaag ben ik met een tutorial te vinden op het blog van Rubberdance. Een uitgebreide beschrijving, met foto’s en de werkwijze in stappen. Zelf hou ik daar wel van, ik vind het tof om het één en ander uit te proberen aan de hand van wat tips. Dus...als je tijd en zijn hebt, leuk! 





October Challenge

Tot slot: er is een Colourchallenge op de Facebookpagina Rubber Dance Stamping Lounge. Je mag de kleuren hierboven gebruiken of  "alles mag".Je kunt een voucher winnen voor in de shop! Dat is wel een poging waard, toch?
Fijne dag! Mariken X

7 opmerkingen:

  1. Mooie onderwaterwereld maakte je. De zeeschildpad is mijn favoriet.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk! Heb net even bij je tutorial gekeken, ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf allemaal. Ga zo even bij je tutorial kijken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, wat een prachtige kaartjes.
    Ik heb nu helaas weinig tijd (En geen energie meer), maar ga komend weekend zeker de tutorial bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zeg! En wat gaaf dat je een tutorial op het blog hebt gezet en gemaakt natuurlijk. Ik ga dat eens rustig bekijken.
    En een heerlijk vooruitzicht Tenerife! Jullie gaan vast genieten en je gaat ook vast wel tekenen??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi allemaal weer! Prachtige kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen